Quote from Guest on 11 August 2009, 20:43Har problem med halsen och vill verkligen träna. Men jag vågar inte ge mig ut och köra på löpschemat, testade en gång och det gick åt skogen. Slutade med att jag stog och spottade en massa slem.
Någon som har tips på vad jag kan göra för konditionsövning
Har problem med halsen och vill verkligen träna. Men jag vågar inte ge mig ut och köra på löpschemat, testade en gång och det gick åt skogen. Slutade med att jag stog och spottade en massa slem.
Någon som har tips på vad jag kan göra för konditionsövning
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 20:53Om du inte känner dig bra från halsen och neråt så är det nog bäst att inte träna alls, eller mycket mycket försiktigt.
Om du inte känner dig bra från halsen och neråt så är det nog bäst att inte träna alls, eller mycket mycket försiktigt.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 20:55Kan det vara något med mandlarna? Vet inte hur det känns eller så, vet bara att jag aldrig haft så ont i halsen/lång in i munnen förut...
Vill ju komma igång nu igen!
Kan det vara något med mandlarna? Vet inte hur det känns eller så, vet bara att jag aldrig haft så ont i halsen/lång in i munnen förut...
Vill ju komma igång nu igen!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:37Promenader är det enda jag vågar rekommendera när du förmodligen har en infektion i kroppen. Annars skulle jag ha sagt simning, eller mycket långsam cykling...
Promenader är det enda jag vågar rekommendera när du förmodligen har en infektion i kroppen. Annars skulle jag ha sagt simning, eller mycket långsam cykling...
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:47Vid liknande besvär så ringer jag Tierps Vårdcentrum team 3 dvs mitt husläkarteam...å så ringer en sjuksköterska upp mig om en timme typ å vi snackar igenom problemet...ibland har det blivit akuten å röntgen...å ibland en kopp fika med choklad-muffins...;
Vid liknande besvär så ringer jag Tierps Vårdcentrum team 3 dvs mitt husläkarteam...å så ringer en sjuksköterska upp mig om en timme typ å vi snackar igenom problemet...ibland har det blivit akuten å röntgen...å ibland en kopp fika med choklad-muffins...;
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:51Har du ont i halsen eller är det något annat problem?
Om du har ont i halsen, typ "förkylningsont" ska du definitivt inte träna, det kan sluta illa, betydligt värre än att stå och spotta slem.
Om du bara är lite snuvig kan du träna men då med lägre inte
Har du ont i halsen eller är det något annat problem?
Om du har ont i halsen, typ "förkylningsont" ska du definitivt inte träna, det kan sluta illa, betydligt värre än att stå och spotta slem.
Om du bara är lite snuvig kan du träna men då med lägre inte
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:57Det gör liksom ont att sträcka ut käken eller hur man ska förklara det. Men det känns bara om jag anstränger mig, på morgonen och sena kvällar.
Cyklar i ganska rask fart till sommarjobbet som tar slut imorgon. Helt slut när jag kommer hem trots att det ka
Det gör liksom ont att sträcka ut käken eller hur man ska förklara det. Men det känns bara om jag anstränger mig, på morgonen och sena kvällar.
Cyklar i ganska rask fart till sommarjobbet som tar slut imorgon. Helt slut när jag kommer hem trots att det ka
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 22:02Blir man slut av att cykla 700 meter eller att gå i trappor är det inte läge att träna. Du har inte kontaktat någon Vårdcentral och frågat dem (inte om träning men om det är läge för läkarbesök)?
Blir man slut av att cykla 700 meter eller att gå i trappor är det inte läge att träna. Du har inte kontaktat någon Vårdcentral och frågat dem (inte om träning men om det är läge för läkarbesök)?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 15:55Jag avvaktade en vecka och nu efter en massa vatten varje dag känns det bättre. Inte helt bra men definitivt så jag kan sluta bry mig om det 🙂
Jag avvaktade en vecka och nu efter en massa vatten varje dag känns det bättre. Inte helt bra men definitivt så jag kan sluta bry mig om det 🙂