Quote from Guest on 25 February 2010, 22:42Håller på med lite instuderingsfrågor och skulle uppskatta lite hjälp på traven med denna:
Varför är det så viktigt att en 100 meters löpare har en bra relation mellan anspänning och avspänning?
Edit: Mina tankar lutar åt att det är för att påfrestnin
Håller på med lite instuderingsfrågor och skulle uppskatta lite hjälp på traven med denna:
Varför är det så viktigt att en 100 meters löpare har en bra relation mellan anspänning och avspänning?
Edit: Mina tankar lutar åt att det är för att påfrestnin
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 22:52Jag ska inte göra din läxa, men du ska fundera över andra musklers arbete...
Löpsteg, löpteknik, att aktivera exakt precis dom muskler som behövs i ett maximalt expolsivt löpsteg, att inte slösa med energi i onödiga röresler och muskelanspänningar...
Hjä
Jag ska inte göra din läxa, men du ska fundera över andra musklers arbete...
Löpsteg, löpteknik, att aktivera exakt precis dom muskler som behövs i ett maximalt expolsivt löpsteg, att inte slösa med energi i onödiga röresler och muskelanspänningar...
Hjä
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 February 2010, 23:00Okej, jodå, jag tror jag är med på noterna.
Tack, det var precis vad jag behövde. Liten spark åt rätt håll. 🙂
Okej, jodå, jag tror jag är med på noterna.
Tack, det var precis vad jag behövde. Liten spark åt rätt håll. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 23:04Antagonist och agonist är också användbara ord...
Antagonist och agonist är också användbara ord...
Quote from Stefan Kinberg on 26 February 2010, 10:43Jag skulle fundera över skillnaden mellan motivation och emotion, samt skillnaden mellan medveten kunskap (målbilden) och procedurkunskap (alla musklers komplexa samspel).
För en person som vill prestera är det fördelaktigt att vara taggad, dvs. ha hög m
Jag skulle fundera över skillnaden mellan motivation och emotion, samt skillnaden mellan medveten kunskap (målbilden) och procedurkunskap (alla musklers komplexa samspel).
För en person som vill prestera är det fördelaktigt att vara taggad, dvs. ha hög m