Quote from Guest on 7 January 2010, 11:11Då var det dags igen, vi måste pusha lite för streak running. Aldeles för få av oss har förstått fördelarna med att streaka. Till att börja med, vad är streak running. Igentligen är det att springa en Mile (1,62 Km) per dag, varje dag utan undantag. Här p
Då var det dags igen, vi måste pusha lite för streak running. Aldeles för få av oss har förstått fördelarna med att streaka. Till att börja med, vad är streak running. Igentligen är det att springa en Mile (1,62 Km) per dag, varje dag utan undantag. Här p
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 11:21Heja Funbeat Streak Runners!
/121 dagar
Heja Funbeat Streak Runners!
/121 dagar
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 17:02Jag kan vidimera varenda stavelse som Mathias präntat ner. Kom igen nu så kör vi på. //Kjell 371 dagar. (Årets första dagar minst 10 km/dag! sammanlagt med annan löpning.)
Jag kan vidimera varenda stavelse som Mathias präntat ner. Kom igen nu så kör vi på. //Kjell 371 dagar. (Årets första dagar minst 10 km/dag! sammanlagt med annan löpning.)
Quote from Fernanda Zei on 7 January 2010, 18:27det var ett väldans tjatande.
Men eftersom jag ändå inte gett några andra dumma nyårslöften så ger jag detta en chans. Har mätt upp två rundor runt kvarteret som jag jag kan ta de dagar jag inte springer ordentligt, en på 1,23km och en på 2,20km. De bord
det var ett väldans tjatande.
Men eftersom jag ändå inte gett några andra dumma nyårslöften så ger jag detta en chans. Har mätt upp två rundor runt kvarteret som jag jag kan ta de dagar jag inte springer ordentligt, en på 1,23km och en på 2,20km. De bord
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 18:353 veckor (21 dagar) sedan behövs en kraftigt stukad fot för att kunna bryta.
//330 dagar
3 veckor (21 dagar) sedan behövs en kraftigt stukad fot för att kunna bryta.
//330 dagar