Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAntal anmälda STKHLM Marathon
You need to log in to create posts and topics.

12

Ett positivt tillägg till säsongens webbsida hos Stockholm Marathon är fliken "Antal anmälda"(jag kan inte minnas att jag såg det förra året).
Nu har den inte blivit uppdaterad på ett tag. Inte kan man väl tro att det är fullt nu, alltså slut på platser?

Inte fullt än vad det verkar de brukar förvarna när platserna är på upphällningen. Jag skulle dock inte vänta länge med att anmäla mig. Ifjol tog platserna slut i början av dec om jag minns rätt och då var det två stora marathon lopp i Stockholm som "konk

Den 5 november var 13 556 löpare anmälda till ASICS Stockholm Marathon 2013. Samma datum i fjol var 14 281 löpare anmälda.
21 500 anmälningar accepteras till nästa års lopp.

OK, såg att de nu hade uppdaterat hemsidan.

Kanske skrämmer vädret under senaste Stockholmsmaran bort några hundra från att vilja ge sig på den igen?

Vi som sprang Vintermarathon i lördags kunde konstatera att den var varmare och behagligare än sommarversionen.

Jag blev besviken på vädret, kanske inte så mycket för att jag frös, för det kunde jag ju ha undvikit om jag klätt mig rätt, men att det gråa vädret tog bort den härliga förväntade sommaratmosfären som hade gjort allting runt omkring trevligt.

Nästa år

Japp:-)!

Ni kan vara lugna! Nästa år springer jag och det är alltid varmt i Stockholm när jag springer 😉

Jag hoppas helt klart för de hjältar som springer, att det blir en skönt väder. Så kanske jag ansluter till 2014-års lopp. (:

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa

Mycket tjat om din sida,

12