Quote from Guest on 5 November 2012, 18:11Ett positivt tillägg till säsongens webbsida hos Stockholm Marathon är fliken "Antal anmälda"(jag kan inte minnas att jag såg det förra året).
Nu har den inte blivit uppdaterad på ett tag. Inte kan man väl tro att det är fullt nu, alltså slut på platser?
Ett positivt tillägg till säsongens webbsida hos Stockholm Marathon är fliken "Antal anmälda"(jag kan inte minnas att jag såg det förra året).
Nu har den inte blivit uppdaterad på ett tag. Inte kan man väl tro att det är fullt nu, alltså slut på platser?
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 18:21Inte fullt än vad det verkar de brukar förvarna när platserna är på upphällningen. Jag skulle dock inte vänta länge med att anmäla mig. Ifjol tog platserna slut i början av dec om jag minns rätt och då var det två stora marathon lopp i Stockholm som "konk
Inte fullt än vad det verkar de brukar förvarna när platserna är på upphällningen. Jag skulle dock inte vänta länge med att anmäla mig. Ifjol tog platserna slut i början av dec om jag minns rätt och då var det två stora marathon lopp i Stockholm som "konk
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 18:25Den 5 november var 13 556 löpare anmälda till ASICS Stockholm Marathon 2013. Samma datum i fjol var 14 281 löpare anmälda.
21 500 anmälningar accepteras till nästa års lopp.
Den 5 november var 13 556 löpare anmälda till ASICS Stockholm Marathon 2013. Samma datum i fjol var 14 281 löpare anmälda.
21 500 anmälningar accepteras till nästa års lopp.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 18:31OK, såg att de nu hade uppdaterat hemsidan.
OK, såg att de nu hade uppdaterat hemsidan.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 20:59Kanske skrämmer vädret under senaste Stockholmsmaran bort några hundra från att vilja ge sig på den igen?
Vi som sprang Vintermarathon i lördags kunde konstatera att den var varmare och behagligare än sommarversionen.
Kanske skrämmer vädret under senaste Stockholmsmaran bort några hundra från att vilja ge sig på den igen?
Vi som sprang Vintermarathon i lördags kunde konstatera att den var varmare och behagligare än sommarversionen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 21:10Jag blev besviken på vädret, kanske inte så mycket för att jag frös, för det kunde jag ju ha undvikit om jag klätt mig rätt, men att det gråa vädret tog bort den härliga förväntade sommaratmosfären som hade gjort allting runt omkring trevligt.
Nästa år
Jag blev besviken på vädret, kanske inte så mycket för att jag frös, för det kunde jag ju ha undvikit om jag klätt mig rätt, men att det gråa vädret tog bort den härliga förväntade sommaratmosfären som hade gjort allting runt omkring trevligt.
Nästa år
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 22:14Japp:-)!
Japp:-)!
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 07:12Ni kan vara lugna! Nästa år springer jag och det är alltid varmt i Stockholm när jag springer 😉
Ni kan vara lugna! Nästa år springer jag och det är alltid varmt i Stockholm när jag springer 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 21:18Jag hoppas helt klart för de hjältar som springer, att det blir en skönt väder. Så kanske jag ansluter till 2014-års lopp. (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Jag hoppas helt klart för de hjältar som springer, att det blir en skönt väder. Så kanske jag ansluter till 2014-års lopp. (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 21:46Mycket tjat om din sida,
Mycket tjat om din sida,