Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 10:55Cyklar hellre i badbrallor än rakar benen ...
Cyklar hellre i badbrallor än rakar benen ...
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 11:35Magnus: fördomar - ja, okunskap - oklart
Anders: du är inte ensam i så fall:
BILD:www.totalposter.com/tp-images/products/large/asp1msmr.jpg
Magnus: fördomar - ja, okunskap - oklart
Anders: du är inte ensam i så fall:
BILD:www.totalposter.com/tp-images/products/large/asp1msmr.jpg
Quote from ellen olsson on 5 February 2010, 11:51Anders: Du ändrar dig kanske efter en vurpa?
Anders: Du ändrar dig kanske efter en vurpa?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 12:05De gånger jag vurpat rejält har ev kvarvarande hårstrån i såret varit mitt allra minsta problem. Möjligen har jag inte så grov skog på benen som vissa andra:-)
De gånger jag vurpat rejält har ev kvarvarande hårstrån i såret varit mitt allra minsta problem. Möjligen har jag inte så grov skog på benen som vissa andra:-)
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 12:57Vurpat!!
Vurpat!!
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 17:11Nähädu min Ribble hamnar på normalhöjd kan jag säga.
Jag har i mina dagar laborerat ganska mycket med framgaffelhöjder på MC som mest men även lite på trampcykel.
Varför man gör det är att desto mer jag sänker fram desto mer stannar framhjulet kvar på ba
Nähädu min Ribble hamnar på normalhöjd kan jag säga.
Jag har i mina dagar laborerat ganska mycket med framgaffelhöjder på MC som mest men även lite på trampcykel.
Varför man gör det är att desto mer jag sänker fram desto mer stannar framhjulet kvar på ba
Quote from j sollerman on 5 February 2010, 17:41Sport-bh och badbrallor. Dagens asgarv avklarad! triathleter rakar väl också benen?
Sport-bh och badbrallor. Dagens asgarv avklarad! triathleter rakar väl också benen?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 17:52Är man tillräckligt duktig på att simma så har man väl tid på sig att klä på sig propra kläder? 😉
Är man tillräckligt duktig på att simma så har man väl tid på sig att klä på sig propra kläder? 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:05Du skulle nog kunna cykla i frack, Martin. Efter att ha simmat bröstsim.
Du skulle nog kunna cykla i frack, Martin. Efter att ha simmat bröstsim.
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 20:11lol, nä. Men jag bara retas lite. varje sport är den andra olik.
lol, nä. Men jag bara retas lite. varje sport är den andra olik.