Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 08:26Det stämmer,
jag har oxå läst det, fast blev plötsligt osäker...
var det inte Kathrine Hepburn??
Men nog måste det vara nyttigt? 😉
Det stämmer,
jag har oxå läst det, fast blev plötsligt osäker...
var det inte Kathrine Hepburn??
Men nog måste det vara nyttigt? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 1 November 2007, 08:46Ja Katherine var det nog, hon undrade var kapitlet om choklad var i Janes hälsobok. " Where is the chapter about chocolate?" Jag har hört att choklad frigör
nyttiga och bra ämnen i kroppen, så är det säkert. Ät choklad!
🙂
Ja Katherine var det nog, hon undrade var kapitlet om choklad var i Janes hälsobok. " Where is the chapter about chocolate?" Jag har hört att choklad frigör
nyttiga och bra ämnen i kroppen, så är det säkert. Ät choklad!
🙂
Quote from Emma Sjöberg on 1 November 2007, 10:48Angående vilopuls.. *klipper och klistrar* För den som orkar läsa!
Klev upp i ottan för att åka på fastande mage in till Sjukan för en liten koll! Fick köra nya motorvägen.. det gick ju jättefort att komma fram! Väl framme så började sjukhuscirkusen dir
Angående vilopuls.. *klipper och klistrar* För den som orkar läsa!
Klev upp i ottan för att åka på fastande mage in till Sjukan för en liten koll! Fick köra nya motorvägen.. det gick ju jättefort att komma fram! Väl framme så började sjukhuscirkusen dir
Quote from Christian Wahlberg on 1 November 2007, 11:04Du kommer att få ett långt liv Silva.
Du kommer att få ett långt liv Silva.
Quote from Emma Sjöberg on 1 November 2007, 11:06Äre så Jonas?? Vad baserar du det på? Mina skrattgropar? 😉
Äre så Jonas?? Vad baserar du det på? Mina skrattgropar? 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 11:23😀
Heja Silva, ge dem vad de tål!
😀
Heja Silva, ge dem vad de tål!
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 18:37När man tränar slår ju hjärtat snabbare under en viss tid och detta ger en positiv effekt i form av bättre syreupptagningsförmåga. Om man t ex ser en skräckfilm eller flyger sportflygplan eller hoppar fallskärm får man också en högre hjärtfrekvens. Leder
När man tränar slår ju hjärtat snabbare under en viss tid och detta ger en positiv effekt i form av bättre syreupptagningsförmåga. Om man t ex ser en skräckfilm eller flyger sportflygplan eller hoppar fallskärm får man också en högre hjärtfrekvens. Leder
Quote from Fredric Lagerström on 1 November 2007, 21:21Anders, så länge fallskärmen vecklas ut som den ska är det inga problem 🙂
Anders, så länge fallskärmen vecklas ut som den ska är det inga problem 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 22:20snyggt Silva!!!
snyggt Silva!!!
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 22:21mycket snygt silva
mycket snygt silva