Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 17:56Busetton fungerar som vintercykel. De kostade ett par tusen för några år sedan och verkar hålla.
Busetton fungerar som vintercykel. De kostade ett par tusen för några år sedan och verkar hålla.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:40Ok, då får jag backa, det jag har sett hos nyborg här i stan har inte imponerat. Skulle du rekommendera den som en ingångshoj för nybörjare ?
De är ju inte dyra.
Ok, då får jag backa, det jag har sett hos nyborg här i stan har inte imponerat. Skulle du rekommendera den som en ingångshoj för nybörjare ?
De är ju inte dyra.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:48Nu vet jag inte ifall priset och modellen är densamma som för några år sedan.
Nu vet jag inte ifall priset och modellen är densamma som för några år sedan.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 13:51Jag har haft 2 busetto cyklar för ca 2½ tusen, hybrider, 3 navväxlar. Väldigt nöjd med båda. Den första blev stulen och den andra var utsliten efter ca 5 år, då jag cyklat runt 150 mil/år, i allt slags väder med minimalt underhåll.
När det gäller hur myc
Jag har haft 2 busetto cyklar för ca 2½ tusen, hybrider, 3 navväxlar. Väldigt nöjd med båda. Den första blev stulen och den andra var utsliten efter ca 5 år, då jag cyklat runt 150 mil/år, i allt slags väder med minimalt underhåll.
När det gäller hur myc
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 14:07Om du flyttar till Holma
Om du flyttar till Holma
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 08:32Scott (t+)
Scott (t+)