Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 22:16"Såg att sista anmälningsdag var den 20/8. Vad kostar det att efteranmäla sig? Gör man det på plats? "
Det borde jag veta men det är inte mitt bord, förra året tror jag vi tog 150 kr för efteranmälning något liknande i år med skulle jag tro.
Efteranmäln
"Såg att sista anmälningsdag var den 20/8. Vad kostar det att efteranmäla sig? Gör man det på plats? "
Det borde jag veta men det är inte mitt bord, förra året tror jag vi tog 150 kr för efteranmälning något liknande i år med skulle jag tro.
Efteranmäln
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 11:55Thanks!! Är vädret lika fint som idag då kör jag!!
Thanks!! Är vädret lika fint som idag då kör jag!!
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 14:40Jag backar på detta lopp för jag har lite annat för mig. Ska ut på ridtur på islandshästar dagen innan. Blir nästan första gången i mitt liv om man inte räknar ett varv på en häst i Slottskogen när jag va nio år.
Jag backar på detta lopp för jag har lite annat för mig. Ska ut på ridtur på islandshästar dagen innan. Blir nästan första gången i mitt liv om man inte räknar ett varv på en häst i Slottskogen när jag va nio år.
Quote from ellen olsson on 26 August 2008, 07:46AM: Blir det ingen triathlon på lördag då? 😉
AM: Blir det ingen triathlon på lördag då? 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:38Drömma kan man ju. Jag ska bara lära mig simma, cykla och springa ordentligt först sen ska vi se om det går att göra efter varann. Jag är skeptisk.
Drömma kan man ju. Jag ska bara lära mig simma, cykla och springa ordentligt först sen ska vi se om det går att göra efter varann. Jag är skeptisk.
Quote from j sollerman on 27 August 2008, 06:21Ställer också in..
Ställer också in..
Quote from j sollerman on 27 August 2008, 06:21...
...
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 08:52Våffö då då?
Våffö då då?
Quote from j sollerman on 27 August 2008, 09:17Tragisk ekonomi..
Satsar på långa mjörn istället..
Tragisk ekonomi..
Satsar på långa mjörn istället..
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 09:20Blääääääääää.
Du hade kunnat få min gratisstart i Fondot (jag sumpade ju det så korkat). Då hade du haft råd nu, men vi har ju alltid Mjörn. Väl?!?!?
Blääääääääää.
Du hade kunnat få min gratisstart i Fondot (jag sumpade ju det så korkat). Då hade du haft råd nu, men vi har ju alltid Mjörn. Väl?!?!?