Quote from Guest on 28 July 2008, 13:30Någon som använder is på typ huvud eller runt halsen när ni springer i denna värmen - eller ni kanske inte springer alls?
Anledningen till att jag frågar är att jag såg ett repotage om detta i RW. Kanske man skulle testa?!
Någon som använder is på typ huvud eller runt halsen när ni springer i denna värmen - eller ni kanske inte springer alls?
Anledningen till att jag frågar är att jag såg ett repotage om detta i RW. Kanske man skulle testa?!
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 13:40Jag tycker att det lät som det skulle bli så himla kallt. Så jag skulle inte våga pröva. Väntar hellre och springer på kvällen eller morgonen.
Jag tycker att det lät som det skulle bli så himla kallt. Så jag skulle inte våga pröva. Väntar hellre och springer på kvällen eller morgonen.
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 13:53jag läste också om detta i RW, har inte haft tillfälle att pröva än pga hög feber, men jag tyckte det lät fantastiskt!
när man "tar på sig" isen är den ju inklädd i tyg och på så vis "inte kall(mot huden)" och när man sen börjar bli varm så smälter den oc
jag läste också om detta i RW, har inte haft tillfälle att pröva än pga hög feber, men jag tyckte det lät fantastiskt!
när man "tar på sig" isen är den ju inklädd i tyg och på så vis "inte kall(mot huden)" och när man sen börjar bli varm så smälter den oc
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 14:30Kör med en blöt bomullströja, fungerade ut märkt inför Iron Maiden i alla fall!
Kör med en blöt bomullströja, fungerade ut märkt inför Iron Maiden i alla fall!
Quote from Elias Engqvist on 28 July 2008, 14:45Jag gillar att springa i värme!
Jag gillar att springa i värme!
Quote from Jonas Täng on 28 July 2008, 15:30Häll en mugg kallvatten över skallen i stället. Eller doppa huvudet i ett vattendrag. Man kan gärna doppa hela sig med kläder och allt och sedan springa vidare.
Myrmarkerna var riktigt behagliga att ge sig ner i under O-ringen i Sälen förra veckan. Det
Häll en mugg kallvatten över skallen i stället. Eller doppa huvudet i ett vattendrag. Man kan gärna doppa hela sig med kläder och allt och sedan springa vidare.
Myrmarkerna var riktigt behagliga att ge sig ner i under O-ringen i Sälen förra veckan. Det
Quote from Viktor Wrede on 28 July 2008, 15:54Provade tipset med att frysa kepsen innan - och det funkade kalas!! Annars dränker jag ner min bandana innan och sätter på huvudet - också skönt. Men ikväll när jag ska cykla tänkte jag faktiskt prova det där med is i en liten snusnäsduk runt halsen för p
Provade tipset med att frysa kepsen innan - och det funkade kalas!! Annars dränker jag ner min bandana innan och sätter på huvudet - också skönt. Men ikväll när jag ska cykla tänkte jag faktiskt prova det där med is i en liten snusnäsduk runt halsen för p
Quote from Sissel Svanøe on 28 July 2008, 21:10Jag stoppade en isbit under huvudbonaden i Hallsberg i lösdags, men den smälte bort innan den hann göra nytta...Jag hade även våta wettextrasor fastklämda under axelbanden på bh:n (ja, det såg fruktansvärt puckat ut) och det var himla skönt. (För varmt fö
Jag stoppade en isbit under huvudbonaden i Hallsberg i lösdags, men den smälte bort innan den hann göra nytta...Jag hade även våta wettextrasor fastklämda under axelbanden på bh:n (ja, det såg fruktansvärt puckat ut) och det var himla skönt. (För varmt fö
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 21:25Det där med kallt på handlederna läste jag i tidningen Iform i månadens nummer. Om man känner sig varm ska man spola kallt vatten på handlederna för det kyler ner kroppen då det är stora pulsådror där.
Det där med kallt på handlederna läste jag i tidningen Iform i månadens nummer. Om man känner sig varm ska man spola kallt vatten på handlederna för det kyler ner kroppen då det är stora pulsådror där.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 13:57Maria: jag hade solskyddsfaktor 50 i Hallsberg och linne, men redan efter ett par timmar var det någon som påpekade att jag började bli bränd på axlarna och då bytte jag till vit t-shirt. och det kändes faktiskt svalare.
(att jag ett par timmar senare dr
Maria: jag hade solskyddsfaktor 50 i Hallsberg och linne, men redan efter ett par timmar var det någon som påpekade att jag började bli bränd på axlarna och då bytte jag till vit t-shirt. och det kändes faktiskt svalare.
(att jag ett par timmar senare dr