Quote from Guest on 30 October 2012, 12:55Hej,
Använder idag en app i smartphone för att registrera min träning, men känner att det finns vissa begränsningar (storlek, precision mm). Så inför mitt eventuella köp/uppgradering tänkte jag få samla på mig lite input.
Sätt gärna av 2 minuter och sv
Hej,
Använder idag en app i smartphone för att registrera min träning, men känner att det finns vissa begränsningar (storlek, precision mm). Så inför mitt eventuella köp/uppgradering tänkte jag få samla på mig lite input.
Sätt gärna av 2 minuter och sv
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 13:05eftersom du ställde fråga på funbeat, det var konstig att inte funbeat app fanns med på listan.
antal tränings pass 1-5? där finns 7 dagar och dubbel pass. att välja 5st kändes fel, men det var närmaste till rätt svar
eftersom du ställde fråga på funbeat, det var konstig att inte funbeat app fanns med på listan.
antal tränings pass 1-5? där finns 7 dagar och dubbel pass. att välja 5st kändes fel, men det var närmaste till rätt svar
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 13:07Hej,
Tack för kommentar. Självfallet ta med funbeat och kan uppdaterat till 7 dagar.
Hälsningar
Pär
Hej,
Tack för kommentar. Självfallet ta med funbeat och kan uppdaterat till 7 dagar.
Hälsningar
Pär
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 13:22Har svarat. Saknar möjligheten att svara att jag använder såväl appar (flera olika) och en klocka.
Eftersom alternativet "hen" finns med för kön saknar jag "hum". Se: http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7922693
Har svarat. Saknar möjligheten att svara att jag använder såväl appar (flera olika) och en klocka.
Eftersom alternativet "hen" finns med för kön saknar jag "hum". Se: http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7922693
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 13:24Eloge för "hen"... men ta bort frågetecknet. =)
Eloge för "hen"... men ta bort frågetecknet. =)
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 13:28Jag gillar citatet "hen kan du vara själv, gubbkärring".
Jag gillar citatet "hen kan du vara själv, gubbkärring".
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 14:03Kan inte svara. Tydligen för gammal eller frågeställaren för ung....
Kan inte svara. Tydligen för gammal eller frågeställaren för ung....
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 14:12Tack för input:
Mikael - fyll i klocka och sedan vilka appar du använder.
MoA - frågetecknet borta.
Kerstin - allas input är välkomna - har justerat formuläret.
Pär
Tack för input:
Mikael - fyll i klocka och sedan vilka appar du använder.
MoA - frågetecknet borta.
Kerstin - allas input är välkomna - har justerat formuläret.
Pär
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 17:36Kul med en Forsmarkare till här på Funbeat 🙂
Kul med en Forsmarkare till här på Funbeat 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 19:00Du hade inte med alternativet att ladda upp träningspasset till annan website än klockans egen. T.ex funbeat som jag använder.
Du hade inte med alternativet att ladda upp träningspasset till annan website än klockans egen. T.ex funbeat som jag använder.