Quote from Guest on 3 November 2012, 12:08Jag kan inte hitta någon app som används för att springa en viss distans på en viss tid. T ex att man idag springer milen på 45 men vill ner på 40 och så kan man ställa in det utgångsläget och få träningsprogram.
Vet att det finns en hemsida som har det
Jag kan inte hitta någon app som används för att springa en viss distans på en viss tid. T ex att man idag springer milen på 45 men vill ner på 40 och så kan man ställa in det utgångsläget och få träningsprogram.
Vet att det finns en hemsida som har det
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 12:18Om den appen skulle finnas skulle den nog vara väldigt dyr att köpa, för det låter ju fantastiskt bra att bara mata in sin tid och sedan få exakta svar hur man skall köra för att kapa tiderna 🙂
Marathon har ju program med Szalkai där de hävdar exakta t
Om den appen skulle finnas skulle den nog vara väldigt dyr att köpa, för det låter ju fantastiskt bra att bara mata in sin tid och sedan få exakta svar hur man skall köra för att kapa tiderna 🙂
Marathon har ju program med Szalkai där de hävdar exakta t
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:07Niklas:
"Marathon har ju program med Szalkai där de hävdar exakta tider som resultat."Nu är det väl inte riktigt så att marathon.se utlovar några exakta tider, utan:
"Målet med programmen, oavsett nivå, är att löparen ska få träningsinspiration och en
Niklas:
"Marathon har ju program med Szalkai där de hävdar exakta tider som resultat."
Nu är det väl inte riktigt så att marathon.se utlovar några exakta tider, utan:
"Målet med programmen, oavsett nivå, är att löparen ska få träningsinspiration och en
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:49Just att programmet heter "2-timmarsprogrammet" tycker jag ger tillräckligt med argument till min fördel för att inte behöva brodera ut det ytterligare.
McMillian är annars en sida som jag tycker ger ett hyfsat proffsigt intryck. Där kan du även mata in
Just att programmet heter "2-timmarsprogrammet" tycker jag ger tillräckligt med argument till min fördel för att inte behöva brodera ut det ytterligare.
McMillian är annars en sida som jag tycker ger ett hyfsat proffsigt intryck. Där kan du även mata in
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 17:55Låter som Virituell Partner...det som pulsklockorna har.
Låter som Virituell Partner...det som pulsklockorna har.
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 19:18Jag körde Szalkais 3:30-program inför förra årets Sthlm Maraton och för mig funkade det bra. I mål på 3:25 som mara-premiär. Har man inte kört strukurerat med kvalitet innan så det kändes för mig tryggt att ha ett färdigt program att hålla mig till. Träni
Jag körde Szalkais 3:30-program inför förra årets Sthlm Maraton och för mig funkade det bra. I mål på 3:25 som mara-premiär. Har man inte kört strukurerat med kvalitet innan så det kändes för mig tryggt att ha ett färdigt program att hålla mig till. Träni