Quote from Guest on 24 April 2012, 11:21Hej!
Jag ska springa ett lopp och tänkte höra om det finns nån telefonapp för android som trackar min runda och där de där hemma kan följa min framfart i realtid på skärmen?
Tacksam för alla tips!
Hej!
Jag ska springa ett lopp och tänkte höra om det finns nån telefonapp för android som trackar min runda och där de där hemma kan följa min framfart i realtid på skärmen?
Tacksam för alla tips!
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 11:31RunKeeper.
»Get more from RunKeeper.com and the RunKeeper Pro app with our premium RunKeeper Elite subscription. Enjoy live activity broadcasting, discounted FitnessClasses and advanced reports to track your training.»
Hittar dock inte om det funkar för A
RunKeeper.
»Get more from RunKeeper.com and the RunKeeper Pro app with our premium RunKeeper Elite subscription. Enjoy live activity broadcasting, discounted FitnessClasses and advanced reports to track your training.»
Hittar dock inte om det funkar för A
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 11:39Ok, hade runkeeper förut, visste inte att det var möjligt med den appen. Det är väl då betalvarianten man måste ha antar jag. Kanske lite snålt att tro att det skulle finnas en liknande app som var gratis. Ska utforska och kolla om runkeeper ändå är nåt f
Ok, hade runkeeper förut, visste inte att det var möjligt med den appen. Det är väl då betalvarianten man måste ha antar jag. Kanske lite snålt att tro att det skulle finnas en liknande app som var gratis. Ska utforska och kolla om runkeeper ändå är nåt f
Quote from Peter Eriksson on 24 April 2012, 12:45endomondo och gpsed har funkat tidigare..
endomondo och gpsed har funkat tidigare..
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 13:08Jag har gjort det förut och använde då en gratis GPS-tracker som tillhandahöll en hemsida att följa min framfart på.
Nu kommer det svåra i att ta reda på vilken app det var. Svår uppgift för en man med teflonhjärna. Jag återkommer.....
Jag har gjort det förut och använde då en gratis GPS-tracker som tillhandahöll en hemsida att följa min framfart på.
Nu kommer det svåra i att ta reda på vilken app det var. Svår uppgift för en man med teflonhjärna. Jag återkommer.....
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 13:14Jag använder mig av:
http://www.appbrain.com/app/gps-tracker/com.instamapper.gpstrackerFunkar bra.
Jag använder mig av:
http://www.appbrain.com/app/gps-tracker/com.instamapper.gpstracker
Funkar bra.
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 13:48Jag gjorde ett snabbtest av Endomondos gratisversion och promenerade 3km och det funkade tydligen utmärkt enligt mina krav enligt experimentmedhjälparen framför dumburken. Kör nog på den imorgon.
Tack till alla som hjälper till!!
Jag gjorde ett snabbtest av Endomondos gratisversion och promenerade 3km och det funkade tydligen utmärkt enligt mina krav enligt experimentmedhjälparen framför dumburken. Kör nog på den imorgon.
Tack till alla som hjälper till!!
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:05Bra, använd Endomondo. Säkert mycket bättre än www.greenalp.com som jag använde förra året.
Bra, använd Endomondo. Säkert mycket bättre än http://www.greenalp.com som jag använde förra året.