Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAppen för Android 9
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Jag skaffade en ny telefon idag och den har senaste versionen av Android, Android 9 (Pie).

När jag startar Funbeat så får jag ett meddelande att appen utvecklades för en tidigare version av Android och därför inte fungerar. Sedan stängs den ner.

Är det inte dags att vi får ett svar/kommentar om detta från ansvarigt håll? Vad ska vi göra?

Bengt (t+) 🙂

Samma problem för mig.

Samma här. Appen har inte funkat på flera månader nu 🙁

Vad får ni för mailsvar?

Annica, jag som är trådstartare har åtminstone inte mailat. Gissar av din fråga att du menar att vi borde ha gjort det - men känns det inte rimligt att kunna få svar även den här vägen, i en grupp som heter Så fungerar Funbeat?

Gott nytt år!

Henrik, jag trodde nog att man mailar support@funbeat.se om man inte fått svar i forumet snabbt nog ja 🙂
Särskilt som de inte varit särskilt på hugget och svara tidigare, i andra trådar.

Jag tror, utan att veta säkert, att de svarar ganska snabbt på ma

Samma problem för mig. Gillar appen så hoppas verkligen att de gör en uppdatering av den.

Såg att det var ett bra tag sen den uppdaterades senast.

Tack @Henrik Sköld som uppmärksammade oss på den här frågeställningen - inte alltid helt lätt att hitta alla frågor I Gruppdiskussionerna, så ett tips är att skicka ett mail till support@funbeat.se om ni inte får svar i Grupperna...

Angående Android ge

12