Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAppen fungerar inte!
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon mer som har problem med appen ? eller är det bara jag ??

Det började i går med meddelande i appen att den inte kunde synkronisera. Provade med en ominstallation men kan nu inte logga in alls i appen längre. Får meddelandet: Alert - Ett okän

Använder ifs bara appen till att kolla på aktiviteter o ladda upp bilder till dem från telefonen (knöligt utfört btw). Även kika lite på hur jag ligger till i tid gämfört med mina kompisar o dessa fungerar, tyvärr har appen en massa brister och ogemom tän

Appen slutade fungera när jag uppdaterade min iPhone häromdagen. Det går inte att skicka upp pass man spelar in längre. Nu får jag göra så att jag spelar in passet och sen får jag sitta och föra över manuellt via datorn. Tråkigt, eftersom jag använder den

Vi är medvetna om problemet och håller på att undersöka vad problemet är - verkar som att bara en del är drabbade, men förhoppningsvis så hittar vi en snabb lösning…

Mvh,
//Mathias

Tack för respons @Mathias Ericsson! Då hoppas vi att det går att lösa. Använder appen dagligen och har stor nytta av den! Man känner sig nästan vilsen utan den 🙁

Appen fungerar visserligen för mig, men den mäter fel sträcka. Eller kan det vara så att telefonens gps felar? Eller en kombo av bägge? 5 km blev tex idag 3.7 km, med resultat usel km-tid. Detta har inträffat ändå sedan jag köpte min Samsung j3 på försomm

Ja, appen krånglar.
Pass laddas inte upp/synkroniserar inte. Och även km-mätningen slirar ordentligt. Under ett pass ser det ut att fungera, men när passet sparas så blir det t.ex. bara 1 km. Men km-tider finns.

Skumt.

Samma för mig, går ej lägga in träning och vikt. Hoppas ni löser det

Hej!

Appen fungerar fortfarande inte för mig. Hur är det för er andra?

Appen laddar inte upp för mig heller.