Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAppen fungerar inte!
You need to log in to create posts and topics.

Funkar fortfarande inte 🙁

Jag spelar förvisso aldrig in några pass eftersom appen alltid krashat så fort man tagit foto t ex... vilket jag alltid gör på mina rundor.
Men jag har inga andra problem, manuell registreraing av pass i appen funkar som vanligt på min Sony Androidtelefon

Samma fel för mig felkod 840, när jag ominstallerade appen kunde jag inte heller logga in. Har också iPhone 7 med 11.4.1.

Maria Hedqvist, jag har samma problem som dig att den inte mäter sträcka korrekt, jag har android och det verkar som att det är efter en uppgradering av android någon gång i våras som gps och funbeat inte funkar. Den mäter bara några punkter och drar raka

Vi tror att vi har lokaliserat problemet, så en lösning är på gång - vi kommer att testa en del imorgon, så förhoppningsvis är Appen snart uppe igen...

För en vecka sen så kom sista meddelandet och det är fortfarande fel.

Jag måste säga vad jag tänker och det är att Funbeat är dött. Nu byter jag till Strava. Bye bye

Ja, FB utan app är ett klart minus! Appen har fungerar i alla år, men nu helt plötsligt när nya ägare kommer in .... Man ska inte ändra på ngt som fungerar...

Hoppas verkligen att appen fungerar snart, annars får man väl byta till en annan typ
Runkeeper. Jag bytte för många år sedan från Runkeeper till Funbeat och tyckte att Funbeat var mycket bättre, men eftersom jag använder den flera gånger i veckan och app

Det har fungerat i alla år, även sedan uppdateringarna upphörde. MEN det kan ju vara så att den gamla plattformen sakta men säkert blivit så föråldrad att det till slut inte fungerar längre. Så det här haveriet kan ju faktiskt vara en konsekvens av att sy

Verkar som appen är snabbare i responsen nu också ! Trevligt