Quote from Galderma Fritidsförening on 8 August 2012, 20:18Min funkar nu i alla fall, jag har android. Har TS fortfarande problem?
Min funkar nu i alla fall, jag har android. Har TS fortfarande problem?
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 09:13Nu funkar den till sist. Jag startade om min iphone och laddade ner den igen. Känndes ganska random men nu verkar det lira.
När jag var ute och sprang igår så sparades dock inte mitt pass, lite tråkigt...
Nu funkar den till sist. Jag startade om min iphone och laddade ner den igen. Känndes ganska random men nu verkar det lira.
När jag var ute och sprang igår så sparades dock inte mitt pass, lite tråkigt...
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2012, 10:18Kolla hur du har det med minnet:
Inställningar>Allmänt>Om>Tillgängligt
Kolla hur du har det med minnet:
Inställningar>Allmänt>Om>Tillgängligt
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 10:59Tack för tipset men jag har 6 GB ledigt så det borde inte vara en issue.
Tack för tipset men jag har 6 GB ledigt så det borde inte vara en issue.
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2012, 11:03ok
ok
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 20:34Jag (L) FunBeat och gillar er iPhone app. Men det har hänt flera gånger att när jag tycker Save efter att ha cyklat/sprungit så blir skärmen vit, och jag kan inte spara träningen :@. I detta händer precis när jag är skitnöjd över min prestation. Skulle in
Jag (L) FunBeat och gillar er iPhone app. Men det har hänt flera gånger att när jag tycker Save efter att ha cyklat/sprungit så blir skärmen vit, och jag kan inte spara träningen :@. I detta händer precis när jag är skitnöjd över min prestation. Skulle in
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 20:46Jag har samma problem som Svante men ser inte någon konkret lösning att prova. Har installerat om den flera ggr. den släcks ner hela tiden. detta problem har jag haft sedan i måndags.
Jag har samma problem som Svante men ser inte någon konkret lösning att prova. Har installerat om den flera ggr. den släcks ner hela tiden. detta problem har jag haft sedan i måndags.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 10:49Appen funkar inte här iaf. Har avinstallerat o laddat ner igen. Men de fungerar helt enkelt inte! Grr!!
Appen funkar inte här iaf. Har avinstallerat o laddat ner igen. Men de fungerar helt enkelt inte! Grr!!
Quote from Camilla Höög on 22 September 2012, 15:11Beskriv gärna hur den beter sig, vilken mobiltelefon du har och vilken version på OS:et som körs.
Beskriv gärna hur den beter sig, vilken mobiltelefon du har och vilken version på OS:et som körs.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 14:42Tobbe, ser du något plus-tecken i övre hörnet? Den knappen lägger till träningspass.
Tobbe, ser du något plus-tecken i övre hörnet? Den knappen lägger till träningspass.