Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 14:26DCU sökte honom två gånger för oannonserade dopingtest och då var han inte på plats i ... Itlaien var det va? Utan han var i Mexico i stället... ?
Vad har DCU gjort mera som är intressant?
DCU sökte honom två gånger för oannonserade dopingtest och då var han inte på plats i ... Itlaien var det va? Utan han var i Mexico i stället... ?
Vad har DCU gjort mera som är intressant?
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 14:37DCU hade inte i italien och göra utan normalt så kontaktas italiens dopingtestare som utför testen.
DCU bjöd in MR till deras jubileumsmiddag med mera precis innan TdF i samband med DM. Då var allt rosafluffigt.
DCU bryter mot "tystnadsplikten" och Jesper
DCU hade inte i italien och göra utan normalt så kontaktas italiens dopingtestare som utför testen.
DCU bjöd in MR till deras jubileumsmiddag med mera precis innan TdF i samband med DM. Då var allt rosafluffigt.
DCU bryter mot "tystnadsplikten" och Jesper
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 17:53Jag tror det var tvärtom, att han var i Italien när han skulle vara i Mexico. Det var Davide Cassani, fd cyklist och expertkommentator på RAI som såg honom träna i alperna/dolomiterna när han inte borde varit där. Om jag minns rätt...
Jag tror det var tvärtom, att han var i Italien när han skulle vara i Mexico. Det var Davide Cassani, fd cyklist och expertkommentator på RAI som såg honom träna i alperna/dolomiterna när han inte borde varit där. Om jag minns rätt...
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:44>>MR hamnade mitt en härva med mångmiljardintressen.
och smack så var det bara chicken nuggets kvar av kyllingen ... det låter som en soppa som fått brottningspamparna att bli lite avis?
>>MR hamnade mitt en härva med mångmiljardintressen.
och smack så var det bara chicken nuggets kvar av kyllingen ... det låter som en soppa som fått brottningspamparna att bli lite avis?