Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2011, 16:30Tänk om Transportstyrelsen införde begåvningstest för innehav av körkort... då skulle det inte vara mycket fordonstrafik längre.
Tänk om Transportstyrelsen införde begåvningstest för innehav av körkort... då skulle det inte vara mycket fordonstrafik längre.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 16:36Jag hadde ikke dratt derifrån, da jeg ikke har hatt en god slåsskamp siden jeg gikk i folkskolen. Men min tid kommer nok.
Jag hadde ikke dratt derifrån, da jeg ikke har hatt en god slåsskamp siden jeg gikk i folkskolen. Men min tid kommer nok.
Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2011, 16:38Lättillgängligt bygellås är bra att ha.
Lättillgängligt bygellås är bra att ha.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 17:26"När han öppnade sin dörr drog jag därifrån. "
och
"Jag hadde ikke dratt derifrån, da jeg ikke har hatt en god slåsskamp siden..."En snubbe jag träffat berättade om att han en gång slog handen i en bil som körde för fort förbi ett dagis, då tvärnitade
"När han öppnade sin dörr drog jag därifrån. "
och
"Jag hadde ikke dratt derifrån, da jeg ikke har hatt en god slåsskamp siden..."
En snubbe jag träffat berättade om att han en gång slog handen i en bil som körde för fort förbi ett dagis, då tvärnitade
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 17:27"När han öppnade sin dörr drog jag därifrån. "
Varför, varför, varför är det aldrig någon bilist som öppnar dörren när jag "TALAR" till dem? Ja vill också få har lite roligt 😉
Det är orättvist, tycker jag.Vänligen
P.
"När han öppnade sin dörr drog jag därifrån. "
Varför, varför, varför är det aldrig någon bilist som öppnar dörren när jag "TALAR" till dem? Ja vill också få har lite roligt 😉
Det är orättvist, tycker jag.
Vänligen
P.
Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2011, 19:50Alla bilsiter är väl knarkare, så som de kör?
Alla bilsiter är väl knarkare, så som de kör?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 20:29LoL Bruse LoL 😉
Vänligen
P.
LoL Bruse LoL 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:19Våra vänner på andra sidan har en annan syn på
http://www.wsbtv.com/news/27080535/detail.html
Våra vänner på andra sidan har en annan syn på
http://www.wsbtv.com/news/27080535/detail.html
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:31I Davids länk.
"There is a bill making its way through the state capitol called the 3-Foot Safe Rule. If passed, it would require drivers to give cyclists at least three feet of space when passing."Kanske något för Sverige?
I Davids länk.
"There is a bill making its way through the state capitol called the 3-Foot Safe Rule. If passed, it would require drivers to give cyclists at least three feet of space when passing."
Kanske något för Sverige?
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:35Imponerad över att en trettonåring i en sådan situation behåller lugnet..
Imponerad över att en trettonåring i en sådan situation behåller lugnet..