Quote from Guest on 2 September 2010, 22:09Tydligen ska han göra comeback...
http://recovoxnews.blogspot.com/2010/07/lance-armstrong-says-hell-start-at-half.html
Tydligen ska han göra comeback...
http://recovoxnews.blogspot.com/2010/07/lance-armstrong-says-hell-start-at-half.html
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 22:19Kan bli riktigt intressant detta!
Gillar ju kommentaren:
"“The first thing I have to do is to compete in a half Ironman to test myself,”"Bara som ett test liksom..
Kan bli riktigt intressant detta!
Gillar ju kommentaren:
"“The first thing I have to do is to compete in a half Ironman to test myself,”"
Bara som ett test liksom..
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 22:35Var ju snack om att han skulle göra comeback 😉
http://www.youtube.com/watch?v=sFkAhs4vAsk
Var ju snack om att han skulle göra comeback 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:29Kan han simma vettigt då?
Även om han är extrem på cykel och väldigt bra på löpning, så kan han ju vara som en manet i simningen...
Kan han simma vettigt då?
Även om han är extrem på cykel och väldigt bra på löpning, så kan han ju vara som en manet i simningen...
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:37Klippt från Wikipedia:
Redan som 13-åring vann Lance Armstrong triathlontävlingar för vuxna och det var också som triathlete som Lance Armstrong började sin karriär. Armstrong var rankad som nummer 1 i 1987–1988-års Tri-Fed (senare USA triathlon) i ålders
Klippt från Wikipedia:
Redan som 13-åring vann Lance Armstrong triathlontävlingar för vuxna och det var också som triathlete som Lance Armstrong började sin karriär. Armstrong var rankad som nummer 1 i 1987–1988-års Tri-Fed (senare USA triathlon) i ålders
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:38Man måste nog kunna simma om man har varit amerikansk juniormästare. Sen är det ju långdistans, då är simningen nästan oviktig.
Man måste nog kunna simma om man har varit amerikansk juniormästare. Sen är det ju långdistans, då är simningen nästan oviktig.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:48Jaha, han började så? Kul att få lära sig nåt nytt! Jo, då kan han nog simma hyfsat också... 😀
Jaha, han började så? Kul att få lära sig nåt nytt! Jo, då kan han nog simma hyfsat också... 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:13Man ska ha åtanke att man lära unga crawla mycket tidigare i USA än in Sverige. När jag var på besök i Washington och var och simmade tyckte jag det var lite konstigt att så många unga crawlade (heter det så?) det visade sig att det var det första simsätt
Man ska ha åtanke att man lära unga crawla mycket tidigare i USA än in Sverige. När jag var på besök i Washington och var och simmade tyckte jag det var lite konstigt att så många unga crawlade (heter det så?) det visade sig att det var det första simsätt
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 14:23Fast jag fick just idag en förklaring på bröststim som preferens här, att man ska orka simma det längre ... om man då t ex ramlat i vattnet längre ut än 200 m från land.
Annars lärs tydligen crawl ut i USA pga alla swimmingpools som små barn kan drutta i,
Fast jag fick just idag en förklaring på bröststim som preferens här, att man ska orka simma det längre ... om man då t ex ramlat i vattnet längre ut än 200 m från land.
Annars lärs tydligen crawl ut i USA pga alla swimmingpools som små barn kan drutta i,
Quote from Håkan Öhling on 3 September 2010, 14:40Lingling - det är fel det med. Det är mindre energikrävande att simma crawl än bröstsim.
I Sverige pratar man om att börja med ryggsim som första simsätt. Det är nog enklast av alla. Då kan man dessutom andas när man vill.
Lingling - det är fel det med. Det är mindre energikrävande att simma crawl än bröstsim.
I Sverige pratar man om att börja med ryggsim som första simsätt. Det är nog enklast av alla. Då kan man dessutom andas när man vill.