Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 14:08Ser grymt kul ut, men tyvärr är jag utomlands då...
Hoppas på en repris 2012. Då ska jag garaterat vara med!
Ser grymt kul ut, men tyvärr är jag utomlands då...
Hoppas på en repris 2012. Då ska jag garaterat vara med!
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 11:59Ett problem som kan uppstå mellan öar är ström beroende på geografi och hur smalt sundet är i förhållande till öns storlek.
Hör med lokala fiskare (ofta populärt ställe att sätta nät på om det är lagom strömt) eller stick ut och provsimma när vattnet är
Ett problem som kan uppstå mellan öar är ström beroende på geografi och hur smalt sundet är i förhållande till öns storlek.
Hör med lokala fiskare (ofta populärt ställe att sätta nät på om det är lagom strömt) eller stick ut och provsimma när vattnet är
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 14:00Jag har haft sommarställe i området hela mitt liv och gillar att simma i öppet vatten, har simmat mellan dessa öar flera gånger utan problem.
Markägare är postivita och vårt mål är att göra detta till en återkommande tävling. Men nu ligger fokus på att
Jag har haft sommarställe i området hela mitt liv och gillar att simma i öppet vatten, har simmat mellan dessa öar flera gånger utan problem.
Markägare är postivita och vårt mål är att göra detta till en återkommande tävling. Men nu ligger fokus på att