Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:44funkar inte Smöör, 😉 det brukade morsan tvätta mina brallor med när man hade fått tjära på dem..... ja djävlar vilka minnen 😀
funkar inte Smöör, 😉 det brukade morsan tvätta mina brallor med när man hade fått tjära på dem..... ja djävlar vilka minnen 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 08:43Fett ska med fett fördrivas!
Fett ska med fett fördrivas!
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 22:06Det är kallavfettning som gäller här - alltså petroliumbaserad avfettningsmedel. Efter tvätt, vaxa gärna det område som du tvättat - Lycka till
Det är kallavfettning som gäller här - alltså petroliumbaserad avfettningsmedel. Efter tvätt, vaxa gärna det område som du tvättat - Lycka till
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 17:30Asfaltsläggaren jag snackade med förra året vid samma scenario förespåkade diesel, jag körde med yes power spray vilket funka utmärkt!
Asfaltsläggaren jag snackade med förra året vid samma scenario förespåkade diesel, jag körde med yes power spray vilket funka utmärkt!
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 18:45Prick Bort (Mac 124) funkar i alla väder. Finns på de flesta mackar (Preem, Statoil mfl). Utmärkt att göra ren kedjan i också...
Prick Bort (Mac 124) funkar i alla väder. Finns på de flesta mackar (Preem, Statoil mfl). Utmärkt att göra ren kedjan i också...