Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det går inte att uppdatera något efter att man lagt en Asics-annons rakt över allt väsentligt på Funbeats första sida.

Samma här. Safari på Mac. Asics-reklamen täcker menyer och annat väsentligt. Misstänker att det inte hjälper om jag går in och köper ett par skor heller, den ligger väl antagligen kvar där ändå? 😉

Går inte att ta bort annonsen heller. Även om man klickar på den, så kommer den tillbaks igen 🙁
Ingen särskilt bra reklam för Asics direkt! Förmodligen har de betalt ganska bra för annonsplats som alla bara blir förbannade på!

Jag köpte ett par Asics på mellandagsrean för 500 spänn. 500!

Meh!?

Då får man väl ut och springa i stället.. 🙁

Har slutat springa med Asics och blev därför också extra irriterad på den annonsen.

Premium så kan man stänga av reklam, men då Funbeat inte ens rättar till buggar o rena fel som varit med flera år så rekommenderar jag istället AdBlock 3.8.8 som fixar det rätt fint 🙂

Nu är det så igen! Denna gång är det Odsets reklamblaffa som täcker funbeat-knapparna "Hem", "Grupper", m.fl. Gör att det inte går att navigera i sighten som man vill. Finns det inga krav på hur annonser ska vara utformade, så de inte stör väsentligheter?

@Lennart, vi har upptäckt detta (Oddset och Stryktipset). Vår annons-mäklare undersöker vad som har hänt.