Quote from Guest on 9 February 2011, 13:16Är det någon som springer i dessa?
Den nya versionen har ju en liten speciell snörning som gör att även hälkappan dras åt något. Jag gillar ett tightare hälgrepp och har testat dem väldigt kort på löpband och tycker att de är sköna. Däremot funderar jag
Är det någon som springer i dessa?
Den nya versionen har ju en liten speciell snörning som gör att även hälkappan dras åt något. Jag gillar ett tightare hälgrepp och har testat dem väldigt kort på löpband och tycker att de är sköna. Däremot funderar jag
Quote from Håkan Öhling on 9 February 2011, 13:26jag har bara sprungit ett långpass (24k) i mina men tyckte de var perfekta, dvs jag tänkte inte alls på dem 🙂
jag har bara sprungit ett långpass (24k) i mina men tyckte de var perfekta, dvs jag tänkte inte alls på dem 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 14:02tycker deras nya skor ser intressanta ut. Fundrar på att inskaffa mig ett par men grejen är att jag får ont i hälen av ds 15. Lösningen på det är har vart att knyta lösare, så den nya hälkappan kanske inte är jättebra för mig som inte vill ha en så åtsitt
tycker deras nya skor ser intressanta ut. Fundrar på att inskaffa mig ett par men grejen är att jag får ont i hälen av ds 15. Lösningen på det är har vart att knyta lösare, så den nya hälkappan kanske inte är jättebra för mig som inte vill ha en så åtsitt
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 20:21köpte billigt från wiggle
har bara testat dem på kortare pass, men känns mkt bra
köpte billigt från wiggle
har bara testat dem på kortare pass, men känns mkt bra
Quote from Susan Hartley on 10 February 2011, 07:54Tack för era svar! 🙂 Inväntar några till för att se om det finns dem som har sprungit lite mer i skorna och tycker att de är okej innan jag vågar inhandla dem. Funderar annars på att köpa ett par av förra säsongens modell.
Tack för era svar! 🙂 Inväntar några till för att se om det finns dem som har sprungit lite mer i skorna och tycker att de är okej innan jag vågar inhandla dem. Funderar annars på att köpa ett par av förra säsongens modell.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 11:21Drar det åt högt på hälen, eller är det den orange "plastsömmen" som sträcker upp mitt på hälkappan?
BILD:http://s7ondemand1.scene7.com/is/image/roadrunnersports/ASC1462?wid=500&hei=500
Drar det åt högt på hälen, eller är det den orange "plastsömmen" som sträcker upp mitt på hälkappan?
BILD:http://s7ondemand1.scene7.com/is/image/roadrunnersports/ASC1462?wid=500&hei=500