Quote from Guest on 13 May 2012, 11:13BILD:www.goodsports.com/prodimages/9111-DEFAULT-l.jpg
Nån som kan säga nått om dessa skor bra eller dåligt, all feedback är välkommet. Jag är väldigt nyfiken på dom skorna eftersom jag skulle vilja pröva springa med lite mindre dämpade skor.
Jag springer
BILD:www.goodsports.com/prodimages/9111-DEFAULT-l.jpg
Nån som kan säga nått om dessa skor bra eller dåligt, all feedback är välkommet. Jag är väldigt nyfiken på dom skorna eftersom jag skulle vilja pröva springa med lite mindre dämpade skor.
Jag springer
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 11:23Om jag inte misstar mig så har din nuvarande sko pronationsstöd vilket excel inte har. Asics har en sko inom samma koncept som excell (tror namnet också slutar på 33).
Jag tror denna serie i stort sett har samma vikt och drop som GT serien har, kan dock
Om jag inte misstar mig så har din nuvarande sko pronationsstöd vilket excel inte har. Asics har en sko inom samma koncept som excell (tror namnet också slutar på 33).
Jag tror denna serie i stort sett har samma vikt och drop som GT serien har, kan dock
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 14:00Jag har dessa och tycker att de är lätta och trevliga.
Tyvärr ger de lite för lite stöd för mina fötter, så några längre pass kan jag inte använda dem till i dagsläget.
Jag har dessa och tycker att de är lätta och trevliga.
Tyvärr ger de lite för lite stöd för mina fötter, så några längre pass kan jag inte använda dem till i dagsläget.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 22:04Det var ju tänkt för mig som snabb träningspass skor så kanske det funkar även fast dom har lite eller inget stöd för pronation.
Kanske man borde testa verkar som det inte är så många som har en åsikt iaf 🙁
Det var ju tänkt för mig som snabb träningspass skor så kanske det funkar även fast dom har lite eller inget stöd för pronation.
Kanske man borde testa verkar som det inte är så många som har en åsikt iaf 🙁
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 23:14Jag tycker de är snygga! 😀
Jag tycker de är snygga! 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 15:14Jo dom är faktiskt riktigt snygga, det har du så rätt i!!
Jo dom är faktiskt riktigt snygga, det har du så rätt i!!