Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAsics gel cumulus 11?
You need to log in to create posts and topics.

Hej

rätt nyligen köpt dessa nya skor och körde GBV men var tvungen att stanna på av ont i stoa delar av undersida fot. Sen fick jag lite blåsor på de med. Hur vet man om dom är fel skor eller bara inte insprungna? la också i nya inlägg som jag löpt med 1

Du körde väl inte varvet med nya dojjor? Du hade väl sprungit i dem tidigare?

Finns dock fler trådar här på forumet med löpare som säger att deras fötter är allergiska mot Asics.

Min erfarenhet är att man INTE springer in skor som ger en problem från början. Bra skor ska sitta som tofflor från dag 1.

Asics är ju de vanligaste skorna bland svenska löpare så de passar säkert väldigt många. Dock inte alla inkl mig själv som har bred

Nee inte helt nya kört ett par mil med dom.
Ok tack för tipsen

Jag har ett par Nimbus som jag kunde springa med utan problem från dag 1. Tycker fortfarande det känns som jag svävar på moln när jag springer med dem, så jag tror också det är så att om skorna ger stora problem redan från början så är det inte lönt att f

Hej!
Har två par cumulus 11 för närvarande. I höstas började jag få ont och domningar under ena foten, tänkte att det här går över med mer träning, men nej det blev värre och värre. Köpte pelotter för att avlasta Mortonnerven, det hjälpte inte. Då gjorde

kul att det funkar för vissa. Ohh vad gött om man kunde springa utan ha ont i fötterna. Bytte skor nyligen o får hoppas de hjälper.

Det kan inte vara så enkelt att ni knyter dom för hårt?

tänkte speciellt på att inte knyta dom för hårt