Quote from Guest on 24 May 2010, 15:13Hej
rätt nyligen köpt dessa nya skor och körde GBV men var tvungen att stanna på av ont i stoa delar av undersida fot. Sen fick jag lite blåsor på de med. Hur vet man om dom är fel skor eller bara inte insprungna? la också i nya inlägg som jag löpt med 1
Hej
rätt nyligen köpt dessa nya skor och körde GBV men var tvungen att stanna på av ont i stoa delar av undersida fot. Sen fick jag lite blåsor på de med. Hur vet man om dom är fel skor eller bara inte insprungna? la också i nya inlägg som jag löpt med 1
Quote from Christer Berg on 24 May 2010, 15:23Du körde väl inte varvet med nya dojjor? Du hade väl sprungit i dem tidigare?
Finns dock fler trådar här på forumet med löpare som säger att deras fötter är allergiska mot Asics.
Du körde väl inte varvet med nya dojjor? Du hade väl sprungit i dem tidigare?
Finns dock fler trådar här på forumet med löpare som säger att deras fötter är allergiska mot Asics.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:49Min erfarenhet är att man INTE springer in skor som ger en problem från början. Bra skor ska sitta som tofflor från dag 1.
Asics är ju de vanligaste skorna bland svenska löpare så de passar säkert väldigt många. Dock inte alla inkl mig själv som har bred
Min erfarenhet är att man INTE springer in skor som ger en problem från början. Bra skor ska sitta som tofflor från dag 1.
Asics är ju de vanligaste skorna bland svenska löpare så de passar säkert väldigt många. Dock inte alla inkl mig själv som har bred
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:54Nee inte helt nya kört ett par mil med dom.
Ok tack för tipsen
Nee inte helt nya kört ett par mil med dom.
Ok tack för tipsen
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 10:16Jag har ett par Nimbus som jag kunde springa med utan problem från dag 1. Tycker fortfarande det känns som jag svävar på moln när jag springer med dem, så jag tror också det är så att om skorna ger stora problem redan från början så är det inte lönt att f
Jag har ett par Nimbus som jag kunde springa med utan problem från dag 1. Tycker fortfarande det känns som jag svävar på moln när jag springer med dem, så jag tror också det är så att om skorna ger stora problem redan från början så är det inte lönt att f
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 11:16Hej!
Har två par cumulus 11 för närvarande. I höstas började jag få ont och domningar under ena foten, tänkte att det här går över med mer träning, men nej det blev värre och värre. Köpte pelotter för att avlasta Mortonnerven, det hjälpte inte. Då gjorde
Hej!
Har två par cumulus 11 för närvarande. I höstas började jag få ont och domningar under ena foten, tänkte att det här går över med mer träning, men nej det blev värre och värre. Köpte pelotter för att avlasta Mortonnerven, det hjälpte inte. Då gjorde
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 13:45kul att det funkar för vissa. Ohh vad gött om man kunde springa utan ha ont i fötterna. Bytte skor nyligen o får hoppas de hjälper.
kul att det funkar för vissa. Ohh vad gött om man kunde springa utan ha ont i fötterna. Bytte skor nyligen o får hoppas de hjälper.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 17:14Det kan inte vara så enkelt att ni knyter dom för hårt?
Det kan inte vara så enkelt att ni knyter dom för hårt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 18:38tänkte speciellt på att inte knyta dom för hårt
tänkte speciellt på att inte knyta dom för hårt