Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAsics GEL-KAYANO 16
You need to log in to create posts and topics.

12

Tittar man på både Asics och löplabbets hemsida så är färgerna "Kopparfärgade". Går man in på exempelvis Startfitness så är det röda inslag. Vad jag kan förstå så är det A/W2010 på båda. På Startfitness finns även S/S2010 (vårens) med både blå resp. "guld

Ja det undrar jag med! Är det någon som vet?

Kan inte förklara skillnaden men mina är iaf vita med guldinslag där mina 15 var blå. Kan inte skillnaden bero på dam/herr?

De färger jag skrivit om är herrvarianten. Dam versioner tror jag hade lite lila inslag.

Jobbar på Löplabbet och de färger du pratar om kommer till våren 2011 enligt vad Asics sagt till oss. Så annars samma modell som tidigare!

Får tacka för det svaret om det är som du säger. (t+)

Det var storstilat att en anställd på Löplabbet svarade! Snyggt!

Dels är det, som ni nog alla vet, olika färgställningar på dam resp herr-modellerna. Dels är det olika färg på årsmodellerna.
Men - jag tycker mig ha förstått att det också skiljer på urvalet av färgställning mellan olika länder. Dvs Asics gör flera färgs

En viktigare fråga för mig är egentligen varför den nya modellen brukar vara 200 kr dyrare än den gamla. Vad mer skiljer än färgen?

Vet att dam modellen av Kaynon nästa år kommer bli 3mm högre i hällen då det ska passa oss tjejer bättre. Den kommer även komma i en smalare läst, så man kan välja mellan den vanliga och den smala!

Mer än så vet jag tyvärr inte!

12