Quote from Guest on 8 June 2012, 10:54Hej,
har kört löpning i ett år nu och började med Nike Air Pegasus+ 28, som har funkat jättebra. Tänkte för någon månad sedan att jag skulle testa något annat fabrikat, och införskaffade ett par Asics Gel-Nimbus 13 (den där grön-svarta). Kändes jättebra
Hej,
har kört löpning i ett år nu och började med Nike Air Pegasus+ 28, som har funkat jättebra. Tänkte för någon månad sedan att jag skulle testa något annat fabrikat, och införskaffade ett par Asics Gel-Nimbus 13 (den där grön-svarta). Kändes jättebra
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:04Jag måste knyta mina asics väldigt löst i förhållande till mina nike jag hade förut.
Jag tror att lästen är smalare så i ditt fall kanske skon inte blir bred nog hur löst du än snörar?
Jag måste knyta mina asics väldigt löst i förhållande till mina nike jag hade förut.
Jag tror att lästen är smalare så i ditt fall kanske skon inte blir bred nog hur löst du än snörar?
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:47Mina nya Cumulus 13 funkade inte. De var för trånga på höjden. Hjälpte inte att snöra upp dem. Kändes helt felkonstruerade för mig. Hade dock turen att hitta landets sista par (?) i min storlek av Saucony ProGrid Echelon II som jag rankar som världens bäs
Mina nya Cumulus 13 funkade inte. De var för trånga på höjden. Hjälpte inte att snöra upp dem. Kändes helt felkonstruerade för mig. Hade dock turen att hitta landets sista par (?) i min storlek av Saucony ProGrid Echelon II som jag rankar som världens bäs
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:46Har sprungit i Nike Air Pegasus i ca 15 år, en sko som passar mig utmärkt. Provade Asics Gel-Nimbus 11, vilket var en skön sko MEN sen har det bara burit utför med Nimbus-upplevelsen. Nimbus 13 förpassades till sopkorgen redan efter ca 10 sprungna mil. I
Har sprungit i Nike Air Pegasus i ca 15 år, en sko som passar mig utmärkt. Provade Asics Gel-Nimbus 11, vilket var en skön sko MEN sen har det bara burit utför med Nimbus-upplevelsen. Nimbus 13 förpassades till sopkorgen redan efter ca 10 sprungna mil. I
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 13:49Har köpt precis liakadana och bara hunnit med en runda på 12 km. Jag kände likadant men mer att det brände under framfötterna. Hade iofs samma problem som du med mina förra skor, det gick över efter ett tag och de knyter jag aldrig direkt hårt. Antar att
Har köpt precis liakadana och bara hunnit med en runda på 12 km. Jag kände likadant men mer att det brände under framfötterna. Hade iofs samma problem som du med mina förra skor, det gick över efter ett tag och de knyter jag aldrig direkt hårt. Antar att
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 15:50Har likadana (fast de röda) men inte upplevt detta problem, annat än då jag råkat snöra dem för hårt, vilket faktiskt är ganska lätt att råka göra på denna modell.
Tycker det annars är väldigt snälla mot fötterna.
Har likadana (fast de röda) men inte upplevt detta problem, annat än då jag råkat snöra dem för hårt, vilket faktiskt är ganska lätt att råka göra på denna modell.
Tycker det annars är väldigt snälla mot fötterna.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 19:49JA! EXAKT! Jag trodde det var mig / mina fötter det var fel på, men det är uppenbarligen fler. Tårna domnar bort efter ca 4 km och uppåt 6 km börjar det sticka i hela framfoten. Ont gör det inte och jag känner egentligen ingen direkt funktionsnedsättning
JA! EXAKT! Jag trodde det var mig / mina fötter det var fel på, men det är uppenbarligen fler. Tårna domnar bort efter ca 4 km och uppåt 6 km börjar det sticka i hela framfoten. Ont gör det inte och jag känner egentligen ingen direkt funktionsnedsättning
Quote from Catharina Brattlin on 12 June 2012, 21:57Jag är jättenöjd med Nimbus 13. 🙂
Som längst har jag iofs bara sprungit 18 km med skorna, så jag vet ju inte hur det blir på de längre distanserna, men det lär väl visa sig. Jag gillade 12:an också.
(Har höga fotvalv, ingen överpronation och mellan-fr
Jag är jättenöjd med Nimbus 13. 🙂
Som längst har jag iofs bara sprungit 18 km med skorna, så jag vet ju inte hur det blir på de längre distanserna, men det lär väl visa sig. Jag gillade 12:an också.
(Har höga fotvalv, ingen överpronation och mellan-fr
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:40DU kan ha rätt Sylvia om att man får problem när det blir trångt. Nu när jag funderar har jag haft det problemet även när jag körde med överdragsbara broddar. Fötterna somnade helt, jäkligt skumt att springa då.... 🙂
DU kan ha rätt Sylvia om att man får problem när det blir trångt. Nu när jag funderar har jag haft det problemet även när jag körde med överdragsbara broddar. Fötterna somnade helt, jäkligt skumt att springa då.... 🙂