Quote from Guest on 22 February 2011, 22:13Hej
Sprang hösten/vintern i ett par svarta Asics GT2150. Nyligen blev det dags att skaffa nya. Kollade utbudet per telefon, fick napp i ett par vita 2150 hos en butik. Enligt säljaren var det ingen annan skillnad än mönstringen i sulan. Via bulvan fick j
Hej
Sprang hösten/vintern i ett par svarta Asics GT2150. Nyligen blev det dags att skaffa nya. Kollade utbudet per telefon, fick napp i ett par vita 2150 hos en butik. Enligt säljaren var det ingen annan skillnad än mönstringen i sulan. Via bulvan fick j
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 22:23Skorna i denna serie finns i olika bredder. Ofta är det bara normalbredden man hittar i Sverige. Men utomlands hittar man ofta 4E-modellen i butiken som är samma sko fast lite bredare (framförallt över framfoten).
Kolla om det på plösetiketten står någo
Skorna i denna serie finns i olika bredder. Ofta är det bara normalbredden man hittar i Sverige. Men utomlands hittar man ofta 4E-modellen i butiken som är samma sko fast lite bredare (framförallt över framfoten).
Kolla om det på plösetiketten står någo
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:51Hej
Tack för tipset! Det står T004N i plösen på mina, och det gäller båda paren. Det kanske är samma ändå, och så är det bara jag som nojar...
-- Håkan
Hej
Tack för tipset! Det står T004N i plösen på mina, och det gäller båda paren. Det kanske är samma ändå, och så är det bara jag som nojar...
-- Håkan