Quote from Guest on 5 May 2011, 13:16Tidigare sprang jag i ordentligt dämpade skor och slet bland annat ut två par Asics GT 2130 som jag trivdes alldeles fantastiskt i. Jag bestämde mig dock för ett par år sedan för att testa lite lättare skor. Sedan dess har jag haft två olika par DS Traine
Tidigare sprang jag i ordentligt dämpade skor och slet bland annat ut två par Asics GT 2130 som jag trivdes alldeles fantastiskt i. Jag bestämde mig dock för ett par år sedan för att testa lite lättare skor. Sedan dess har jag haft två olika par DS Traine
Quote from Inger Gustås on 5 May 2011, 13:26Jag har haft ett par DS Trainer 13 väldigt länge och provade DS Trainer 16 i butik för ett tag sedan, men blev väldigt besviken på känslan. Nu har jag ett par Kayano 17 för mängdträningen och sedan har jag faktiskt investerat i ett par Adidas adios, som j
Jag har haft ett par DS Trainer 13 väldigt länge och provade DS Trainer 16 i butik för ett tag sedan, men blev väldigt besviken på känslan. Nu har jag ett par Kayano 17 för mängdträningen och sedan har jag faktiskt investerat i ett par Adidas adios, som j
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:05"Varför gör Asics så här?"
För att ju mer avancerade pronationsskydd, super shock absorber och gel protection man kan stoppa in i en sko, desto högre pris kan man ta ut av ovetande motionärer.
"Varför gör Asics så här?"
För att ju mer avancerade pronationsskydd, super shock absorber och gel protection man kan stoppa in i en sko, desto högre pris kan man ta ut av ovetande motionärer.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:15Det går alldeles utmärkt att ta bort allt sådant och sälja för ung. samma höga pris till andra ovetande motionärer. Vibram har bra PR-avdelning.
http://www.brandos.se/vibram-fivefingers/c581
Det går alldeles utmärkt att ta bort allt sådant och sälja för ung. samma höga pris till andra ovetande motionärer. Vibram har bra PR-avdelning.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:15det är en sak att asics och alla andra skotillverkare vill bädda in skon i massa dämpning etc. Men varför ändrar man så mycket på modellerna från gång till gång? Det är ju inte så att man behåller sina löparskor tills en ny fräckare modell dyker upp utan
det är en sak att asics och alla andra skotillverkare vill bädda in skon i massa dämpning etc. Men varför ändrar man så mycket på modellerna från gång till gång? Det är ju inte så att man behåller sina löparskor tills en ny fräckare modell dyker upp utan
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:28"Det är ju inte så att man behåller sina löparskor tills en ny fräckare modell dyker upp utan för att skon är utsliten."
Har du kollar runt hur många olika modeller en del Funbeatare har??? 🙂
"Det är ju inte så att man behåller sina löparskor tills en ny fräckare modell dyker upp utan för att skon är utsliten."
Har du kollar runt hur många olika modeller en del Funbeatare har??? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:33Finns väl skosamlare och de som letar efter den ultimata skon, om man inte tycker skon passar _riktigt_ eller att det inte går fort nog 😉 kan man testa nya skor ...
Finns väl skosamlare och de som letar efter den ultimata skon, om man inte tycker skon passar _riktigt_ eller att det inte går fort nog 😉 kan man testa nya skor ...
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 15:08jag behöver definitivt snabbare skor i år (#)
Konstigt att samma skor var mycket snabbare förra våren...
jag behöver definitivt snabbare skor i år (#)
Konstigt att samma skor var mycket snabbare förra våren...
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 08:14"Det går alldeles utmärkt att ta bort allt sådant och sälja för ung. samma höga pris till andra ovetande motionärer."
Ja, om man är i princip ensam inom ett område kan man ju nästan ta vilket pris man vill så länge det finns efterfrågan. Det är imponeran
"Det går alldeles utmärkt att ta bort allt sådant och sälja för ung. samma höga pris till andra ovetande motionärer."
Ja, om man är i princip ensam inom ett område kan man ju nästan ta vilket pris man vill så länge det finns efterfrågan. Det är imponeran
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 08:38Jag trivs i deras pjäxor. De känns stabila och trygga som en Volvo 740 🙂
Jag trivs i deras pjäxor. De känns stabila och trygga som en Volvo 740 🙂