Quote from Guest on 27 April 2010, 21:57Står på tröskeln att köpa nya löpardojor och har efter ett antal provningar äntligen bestämt mig för ett par Asics Nimbus 11.
Hittade ett par 11:or för ca 920:-. Nu såg jag på nätet att nya 12:an har kommit och kan fås för ca 1100:- (båda inkl. frakt).
Står på tröskeln att köpa nya löpardojor och har efter ett antal provningar äntligen bestämt mig för ett par Asics Nimbus 11.
Hittade ett par 11:or för ca 920:-. Nu såg jag på nätet att nya 12:an har kommit och kan fås för ca 1100:- (båda inkl. frakt).
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 22:07Jag har beställt 11:an på nätet. Var och provade ut den för två veckor sedan och då hade dom inte fått in 12:an än. Jag skulle nog inte köpa en sko oprovad. Jag har sprungit med nimbus 9 nu och 11:an satt perfekt på foten. Jag vet att jag inte kommer att
Jag har beställt 11:an på nätet. Var och provade ut den för två veckor sedan och då hade dom inte fått in 12:an än. Jag skulle nog inte köpa en sko oprovad. Jag har sprungit med nimbus 9 nu och 11:an satt perfekt på foten. Jag vet att jag inte kommer att
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 23:09Jag är oxå Nimbuslöpare och har två par - minns inte modellnumren just nu - och båda är jättesköna fast den första är bättre i mina ögon. Vad jag vill ha sagt är att jag håller med Tobias - det kan skilja och gå på det du känner till/har provat om du är n
Jag är oxå Nimbuslöpare och har två par - minns inte modellnumren just nu - och båda är jättesköna fast den första är bättre i mina ögon. Vad jag vill ha sagt är att jag håller med Tobias - det kan skilja och gå på det du känner till/har provat om du är n
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:18Nu är Nimbus 11:orna beställda för 818:- (t+)
Ja, det blev ju lite till så notan landade på ca 1500:- men ändå -400:- av vad jag skulle få pröjsa på Stadium....bara för dojjorna!
...bara hoppas att storleken blev den rätta.
😀
Nu är Nimbus 11:orna beställda för 818:- (t+)
Ja, det blev ju lite till så notan landade på ca 1500:- men ändå -400:- av vad jag skulle få pröjsa på Stadium....bara för dojjorna!
...bara hoppas att storleken blev den rätta.
😀