Quote from Guest on 21 January 2012, 22:22Ska köpa nya löparskor, Är en vanlig motionär med ca 3 löppass av 7-8km/vecka och har alltid använt Nike Pegasus men tänkte prova Asics nu.
Har varit och utprovat Asics Nimbus och provade sorlekarna 42.5 och 43.5 men kunde inte bestämma vilken som kommer
Ska köpa nya löparskor, Är en vanlig motionär med ca 3 löppass av 7-8km/vecka och har alltid använt Nike Pegasus men tänkte prova Asics nu.
Har varit och utprovat Asics Nimbus och provade sorlekarna 42.5 och 43.5 men kunde inte bestämma vilken som kommer
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:32Asics verkar ha ändrat i storlekarna. Jag fick gå upp till stl 40 på mina nya, hade 39½ på de gamla och drar 38 i vanliga skor o stövlar jag använder till vardags.
Om du planerar förlänga sträckorna du springer skulle jag lätt ta den stora för det är inte
Asics verkar ha ändrat i storlekarna. Jag fick gå upp till stl 40 på mina nya, hade 39½ på de gamla och drar 38 i vanliga skor o stövlar jag använder till vardags.
Om du planerar förlänga sträckorna du springer skulle jag lätt ta den stora för det är inte
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 22:50Varför köper du inte bara en annan sko som sitter bra från början? Det finns ganska många olika skor som liknar Nimbus, någon borde ju sitta som en smäck.
Varför köper du inte bara en annan sko som sitter bra från början? Det finns ganska många olika skor som liknar Nimbus, någon borde ju sitta som en smäck.