Quote from Guest on 16 July 2010, 10:56Vad förväntas man klara för att vara med och cykla i en mer etablerad cykelklubb? Belgisk kedja anar jag är obligatoriskt att man känner till men hur är det med snitthastigheter och liknande?
Vad förväntas man kunna ligga i för hastigheter för att inte
Vad förväntas man klara för att vara med och cykla i en mer etablerad cykelklubb? Belgisk kedja anar jag är obligatoriskt att man känner till men hur är det med snitthastigheter och liknande?
Vad förväntas man kunna ligga i för hastigheter för att inte
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:06Hålla spår och ligga på rulle. Det är det enda som du ska koncentrera dig på i första läget.
Belgisk kedja är något motionärer håller på med.
Hålla spår och ligga på rulle. Det är det enda som du ska koncentrera dig på i första läget.
Belgisk kedja är något motionärer håller på med.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:10Sen är det bara kontakta en klubb o hänga på en träning.
Sen är det bara kontakta en klubb o hänga på en träning.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:56På våra träningar ligger farten från 21 till uppåt 40 km/h. Man får välja grupp efter förmåga. Det gäller nog de flesta klubbar.
På våra träningar ligger farten från 21 till uppåt 40 km/h. Man får välja grupp efter förmåga. Det gäller nog de flesta klubbar.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 18:43tack för svaren 🙂 precis vad jag behövde veta! nu jävlar skall det börja trampas på riktigt!
tack för svaren 🙂 precis vad jag behövde veta! nu jävlar skall det börja trampas på riktigt!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 20:58På tal om cykelklubbar... Finns det någon bra cykelklubb i Boråsområdet? Borås CA?
På tal om cykelklubbar... Finns det någon bra cykelklubb i Boråsområdet? Borås CA?
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 21:08De borde nog kunna ge dig en lagom hård miljö.
De borde nog kunna ge dig en lagom hård miljö.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:08Hur många har hamnat på akuten när ni har kört?
Hur många har hamnat på akuten när ni har kört?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:12Ingen ännu, så det går kanske lite för lugnt
Ingen ännu, så det går kanske lite för lugnt
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:16Då har ni inte "lyckats" lika bra som de andra som kör "tävlingar" på vägarna.
Då har ni inte "lyckats" lika bra som de andra som kör "tävlingar" på vägarna.