Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:17Vi är kanske för försiktiga och regelbundna. Har bara medverkat på två pass men det ska bli fler.
Vi är kanske för försiktiga och regelbundna. Har bara medverkat på två pass men det ska bli fler.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:21Det är en väldigt dum företeelse, enligt mitt sätt att se det.
Kör tävlingar om ni vill men håll inte på med lekstuga på vägarna.
Det slutar illa för några och hoppsan då gäller inte försäkringar....
Det är en väldigt dum företeelse, enligt mitt sätt att se det.
Kör tävlingar om ni vill men håll inte på med lekstuga på vägarna.
Det slutar illa för några och hoppsan då gäller inte försäkringar....
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:25Förstår och delar till viss del din åsikt. Det har varit några tillbud, men överlag är det respekt och säkerheten först.
Hur rekommenderar du träning om man vill lära sig tävla?
Förstår och delar till viss del din åsikt. Det har varit några tillbud, men överlag är det respekt och säkerheten först.
Hur rekommenderar du träning om man vill lära sig tävla?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:28Jag vet inte vad som hände med Team Soldesoppan i Malmö men det var inte så lyckat, enligt rykten.
Kör på skift. Att köra fort är tricket. Resten kommer av sig själv.
Jag vet inte vad som hände med Team Soldesoppan i Malmö men det var inte så lyckat, enligt rykten.
Kör på skift. Att köra fort är tricket. Resten kommer av sig själv.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:38Aha, den soppan har jag inte hört
Aha, den soppan har jag inte hört
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 13:41Några cyklar, bilar och sedan ska försäkringsbolagen svälja varför 30-50 "motionärer" har spurtträning?
Var god o skölj.
Några cyklar, bilar och sedan ska försäkringsbolagen svälja varför 30-50 "motionärer" har spurtträning?
Var god o skölj.