Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 15:41Ursäkta jag stammade visst.
Ursäkta jag stammade visst.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 15:57Hur löser man svartsjuka/avundsjuka då?
Hur löser man svartsjuka/avundsjuka då?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 15:58Den som väntar på något gott kan få vänta länge. 😉
Den som väntar på något gott kan få vänta länge. 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:02Susse: Det kommer han själv att lösa. När du ställer av honom går han och köper en asdyr leksak i kolfiber.
Susse: Det kommer han själv att lösa. När du ställer av honom går han och köper en asdyr leksak i kolfiber.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:04*asg* (t+)
Ja, vad gör han inte för att komma ifatt!
Ps. Han har redan problem med att hänga med.
*asg* (t+)
Ja, vad gör han inte för att komma ifatt!
Ps. Han har redan problem med att hänga med.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:35Killar cyklar gärna strax bakom tjejer så du måste skapa en rejäl lucka för att vara säker på att han inte orkar ta din rygg.
Killar cyklar gärna strax bakom tjejer så du måste skapa en rejäl lucka för att vara säker på att han inte orkar ta din rygg.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:36Det är bara att cykla en timme till. Han kroknar snart.
Det är bara att cykla en timme till. Han kroknar snart.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:03Är detta en racerventil? 8 bar?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ea3d0ffd829c4699a024da09f283fab3.jpg&Size=
I såna fall är det dags att pumpa med kompressor för jag har bara kört handpump i år.
Är detta en racerventil? 8 bar?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ea3d0ffd829c4699a024da09f283fab3.jpg&Size=
I såna fall är det dags att pumpa med kompressor för jag har bara kört handpump i år.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:05Det är en hybridventil ifall du har en mutter vid fälgen. Annars kallas den racer eller Prestaventil..
Det är en hybridventil ifall du har en mutter vid fälgen. Annars kallas den racer eller Prestaventil..
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:07...och lufttrycket skall vara?
...och lufttrycket skall vara?