Quote from Guest on 17 October 2011, 21:40I september i år ställdes Orbea Fjälltriathlon mellan Röros i Norge och Hamra i Tänndalen in på grund av för få anmälda. Jag tog chansen och körde tävlingen själv - och vann överraskande!
Sambon följde med och filmade...Film: Susanne Walström. Musik: K
I september i år ställdes Orbea Fjälltriathlon mellan Röros i Norge och Hamra i Tänndalen in på grund av för få anmälda. Jag tog chansen och körde tävlingen själv - och vann överraskande!
Sambon följde med och filmade...
Film: Susanne Walström. Musik: K
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 21:50Gratulerar till den enastående segern 🙂
Gratulerar till den enastående segern 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 21:55Grattis till ett väl genomfört lopp. Jag gillade särskilt osäkerheten i sträckan som tillryggalagts i simmomentet. 😀
Grattis till ett väl genomfört lopp. Jag gillade särskilt osäkerheten i sträckan som tillryggalagts i simmomentet. 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 22:42Jonas, det är helt underbart! Du är värdig segrare till detta första fjälltriathlon (V)
Jag hoppas vi ses 2012 😉
Jonas, det är helt underbart! Du är värdig segrare till detta första fjälltriathlon (V)
Jag hoppas vi ses 2012 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 22:44Grymt bra jobbat! 😀
(Och det är ju så sjukt vackert i Funäsfjällen så man kan inte annat än att längta dit om och om igen.)
Grymt bra jobbat! 😀
(Och det är ju så sjukt vackert i Funäsfjällen så man kan inte annat än att längta dit om och om igen.)
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 23:16LoL!
Fantastiskt! Grymt bra jobbat!
Fick du medalj också? ;D
LoL!
Fantastiskt! Grymt bra jobbat!
Fick du medalj också? ;D
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 23:49Tackar, tackar, ja, det var lite osäkert där i simningen, men jag litar på att Micke, som gjort Norseman och Ö till ö, fick det rätt till slut;-)
Förstapris var en Tänndalen-tröja (lila och lite för trång). Men jag hade väldigt skoj, hela loppet. Och jag
Tackar, tackar, ja, det var lite osäkert där i simningen, men jag litar på att Micke, som gjort Norseman och Ö till ö, fick det rätt till slut;-)
Förstapris var en Tänndalen-tröja (lila och lite för trång). Men jag hade väldigt skoj, hela loppet. Och jag
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 00:45Jonas,
Du äger som 9-åringen hemma säger. Jag hoppas få plats i kalendern för en sen och nordlig säsongsavslutning 2012! Väl jobbat!
/K
Jonas,
Du äger som 9-åringen hemma säger. Jag hoppas få plats i kalendern för en sen och nordlig säsongsavslutning 2012! Väl jobbat!
/K
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 07:31Underbar liten film! 🙂
Underbar liten film! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 08:17Jag kommer att ställa upp i damklassen, testade triathlon för första gången i augusti och blev såld. För sent för anmälan och för sent för att ordna ledigt från jobbet men räkna med mig nästa år.
Mina föräldrar har stuga i Fjällnäs så i april i år spran
Jag kommer att ställa upp i damklassen, testade triathlon för första gången i augusti och blev såld. För sent för anmälan och för sent för att ordna ledigt från jobbet men räkna med mig nästa år.
Mina föräldrar har stuga i Fjällnäs så i april i år spran