Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 08:33Om inte annat så fick den här filmen nog antalet anmälningar inför nästa år att öka en smula. 🙂
Om inte annat så fick den här filmen nog antalet anmälningar inför nästa år att öka en smula. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:21Bra jobbat - lite lagom galet. I like 🙂
Bra jobbat - lite lagom galet. I like 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:57Underbart! Härlig film och prestation!
Underbart! Härlig film och prestation!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:44Tackar, tackar. Ja, lite smått galet är det ju, men jag gillar när det är lite wild and crazy och småskaligt (men det får gärna vara några fler medtävlande;-), t ex som Rogers backtävling vid Hammarbybacken i Stockholm (typ 50 deltagare, man får ta med si
Tackar, tackar. Ja, lite smått galet är det ju, men jag gillar när det är lite wild and crazy och småskaligt (men det får gärna vara några fler medtävlande;-), t ex som Rogers backtävling vid Hammarbybacken i Stockholm (typ 50 deltagare, man får ta med si
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 11:37Men, jag tycker mig se att det är en tjuvstart... 🙁
Och att kissa på blåbär... 🙁
Grattis till segern! 🙂
Men, jag tycker mig se att det är en tjuvstart... 🙁
Och att kissa på blåbär... 🙁
Grattis till segern! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 18 October 2011, 13:33Lite tråkigt att du kom sist bara, men bättre lycka nästa gång!
Lite tråkigt att du kom sist bara, men bättre lycka nästa gång!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 18:12@Trampvagn: Inga blåbär kom till skada under den här tävlingen;-)
@Christer: Det där är en filosofisk fråga...;-)
@Trampvagn: Inga blåbär kom till skada under den här tävlingen;-)
@Christer: Det där är en filosofisk fråga...;-)
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 18:14Vad blev segertiden?
Vad blev segertiden?
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 19:03Härligt, bra jobbat!
Härligt, bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 23:20Få se nu, den blev 4.02, om jag minns rätt. Ingen topptid, med andra ord, men jag hade ju inte så mycket konkurrens, heller;-) Växlingarna gick lite segt, minst sagt, särskilt efter simningen. Men jag stannade inte och vilade, jag körde hela vägen. Och ja
Få se nu, den blev 4.02, om jag minns rätt. Ingen topptid, med andra ord, men jag hade ju inte så mycket konkurrens, heller;-) Växlingarna gick lite segt, minst sagt, särskilt efter simningen. Men jag stannade inte och vilade, jag körde hela vägen. Och ja