Quote from Guest on 27 February 2009, 20:56Att köpa våtdräkten på Jula för 449 sek.
Är det bortkastade pengar? Tänker inte tävla utan bara simma i havet på våren då vatten är jette kall, Behöver tips!!!!!
Att köpa våtdräkten på Jula för 449 sek.
Är det bortkastade pengar? Tänker inte tävla utan bara simma i havet på våren då vatten är jette kall, Behöver tips!!!!!
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:06tjenare!
jag anser inte att det är bortkastade pengar...skulle köpt den om den inte verkar för dåligt material.
Det är inte dräkten/priset/märket som gör om det går fort i vattnet utan personen i dräkten.
Har rätt roligt när det kommer personer i dräkte
tjenare!
jag anser inte att det är bortkastade pengar...skulle köpt den om den inte verkar för dåligt material.
Det är inte dräkten/priset/märket som gör om det går fort i vattnet utan personen i dräkten.
Har rätt roligt när det kommer personer i dräkte
Quote from Lotta W on 27 February 2009, 22:00Nej Jonas, de bör ha en våtdräkt för att inte frysa ihjäl! Själv har jag naturligtvis en dyr (Blue seventy) våtdräkt eftersom jag är motvillig och långsam simmare, som vill njuta extra av den enda form av simning jag verkligen tycker om, d.v.s. i öppet va
Nej Jonas, de bör ha en våtdräkt för att inte frysa ihjäl! Själv har jag naturligtvis en dyr (Blue seventy) våtdräkt eftersom jag är motvillig och långsam simmare, som vill njuta extra av den enda form av simning jag verkligen tycker om, d.v.s. i öppet va
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 16:13Kan ju vara värt att kolla om det är en "simvåtdräkt" eller "vattenskidvåtdräkt", dvs hur rörligheten i axlarna är och att det inte är stora insydda knäskydd!
(Om man nu inte vill ha det)Jag köpte en orca s2 på wiggle för 1200 inkl. frakt, den har funka
Kan ju vara värt att kolla om det är en "simvåtdräkt" eller "vattenskidvåtdräkt", dvs hur rörligheten i axlarna är och att det inte är stora insydda knäskydd!
(Om man nu inte vill ha det)
Jag köpte en orca s2 på wiggle för 1200 inkl. frakt, den har funka
Quote from Ragnhild Svens on 28 February 2009, 16:45Förmodligen mest tänkt att "bada" i den har väl korta armar och ben?
Men visst du kan ju få en känsla av hur pass annorlunda det är att simma i våtdräkt.
Förmodligen mest tänkt att "bada" i den har väl korta armar och ben?
Men visst du kan ju få en känsla av hur pass annorlunda det är att simma i våtdräkt.
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 18:50tack för svaret. Jag tror att jag ska avstå från köp från Jula. Har kollat på nätet och det står med klar text att denna är för vatenskidåkning.Tyvärr......
tack för svaret. Jag tror att jag ska avstå från köp från Jula. Har kollat på nätet och det står med klar text att denna är för vatenskidåkning.Tyvärr......
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 10:13Hej jag har provat båda sorterna, jag kan inte rekommendera något annan än en dräkt som är gjord för att simma i. Flytläge och motstånd skiljer mycket. Jag kör med en Orca Sonar nu den är kanon.
Lycka till.
Hej jag har provat båda sorterna, jag kan inte rekommendera något annan än en dräkt som är gjord för att simma i. Flytläge och motstånd skiljer mycket. Jag kör med en Orca Sonar nu den är kanon.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 11:19Vad skiljer min 1200 krs Orca jämfört med en för 5000 kr?
Vad skiljer min 1200 krs Orca jämfört med en för 5000 kr?
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 11:35Det som framför allt skiljer är flexibiliteten i axlarna och var flytkraften i dräkten är placerad. Vi har beskrivningar av de flesta Orca-dräkterna på vår hemsida, så välkommen in där och kika för mer utförlig förklaring. www.venkanto.se
Det som framför allt skiljer är flexibiliteten i axlarna och var flytkraften i dräkten är placerad. Vi har beskrivningar av de flesta Orca-dräkterna på vår hemsida, så välkommen in där och kika för mer utförlig förklaring. http://www.venkanto.se
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 12:37Jag gav 1800kr (fjolårsmodell).
Jag hade en sån http://www.seaprodivers.se/product_info.php?cPath=21&products_id=36
inget bra flytläge... bromsande effekt vid frisim och benen lyfts vid bröstsim.
Jag gav 1800kr (fjolårsmodell).
Jag hade en sån http://www.seaprodivers.se/product_info.php?cPath=21&products_id=36
inget bra flytläge... bromsande effekt vid frisim och benen lyfts vid bröstsim.