Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:18köpa på jula räcker för att hålla dig varm. men vill du kunna röra dig så får du lägga lite mer pengar på våtdräkten. jag köpte en billig på triathleten.se
köpa på jula räcker för att hålla dig varm. men vill du kunna röra dig så får du lägga lite mer pengar på våtdräkten. jag köpte en billig på triathleten.se
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:50Hej, har nu fått min våtdräkt från hyrvatdräkt.com. Det är en Orca S1 som har använts en gång på London Trithlon, vilket också står på våtdräkten. Jag har betalt 395 + porto, totalt 545kr för att hyra den fram till 23/9, därefter tänker jag köpa loss den
Hej, har nu fått min våtdräkt från hyrvatdräkt.com. Det är en Orca S1 som har använts en gång på London Trithlon, vilket också står på våtdräkten. Jag har betalt 395 + porto, totalt 545kr för att hyra den fram till 23/9, därefter tänker jag köpa loss den
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 17:20Någon som prövat Classes? Träffade en förra sommaren som köpt våtdräkt "från Insjön" men jag vet inte hur den visade sig vara ...
Någon som prövat Classes? Träffade en förra sommaren som köpt våtdräkt "från Insjön" men jag vet inte hur den visade sig vara ...
Quote from Ragnhild Svens on 2 April 2009, 19:40Som Jula...
Som Jula...
Quote from antti5303@gmail.com on 11 April 2009, 23:01Jag tror både julas och classes duger för att ta sig igenom ett vansbrosim. Du kanske tappar ett par minuter max på vansbrosimmet gentemot en simdräkt för flera tusen. Det viktiga är att passformen är bra. Det får inte glappa någonstans. Om det strömmar v
Jag tror både julas och classes duger för att ta sig igenom ett vansbrosim. Du kanske tappar ett par minuter max på vansbrosimmet gentemot en simdräkt för flera tusen. Det viktiga är att passformen är bra. Det får inte glappa någonstans. Om det strömmar v
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 11:06Om en våtdräkt glappar, tar man bara och "syr in den" lite. Skär med en vass kniv och limma sömmen med neoprenlim. Om du vill ha en starkare fog, lägger du en 2-3 cm remsa av det bortskurna materialet ovanpå fogen och limmar fast den nog. Så gjorde vi all
Om en våtdräkt glappar, tar man bara och "syr in den" lite. Skär med en vass kniv och limma sömmen med neoprenlim. Om du vill ha en starkare fog, lägger du en 2-3 cm remsa av det bortskurna materialet ovanpå fogen och limmar fast den nog. Så gjorde vi all
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 20:50Nu har jag köpt det från Julla. Kostar ju bara 349 kr .Jag tycker att det är värt att prova. Fast vi har fortfarande is i havet. Måste nog vänta 2-3 veckor tills det smälter.....
Nu har jag köpt det från Julla. Kostar ju bara 349 kr .Jag tycker att det är värt att prova. Fast vi har fortfarande is i havet. Måste nog vänta 2-3 veckor tills det smälter.....
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 21:32Äh, hugg hål i isen jag vill veta va du tycker om ditt Julafynd ;)!
Äh, hugg hål i isen jag vill veta va du tycker om ditt Julafynd ;)!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:05det är tillräckligt varmt i vattnet...var 11 grader i förrgår, kanske 13 imorgon:-)
Kylan, smärtan i ansiktet försvinner efter 500 meter;)
det är tillräckligt varmt i vattnet...var 11 grader i förrgår, kanske 13 imorgon:-)
Kylan, smärtan i ansiktet försvinner efter 500 meter;)
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:59Det finns väldigt många märken på våtdräkter men vilket är bäst. Vad tycker ni? Är det nån som har erfarenheter av Sailfish?
Det finns väldigt många märken på våtdräkter men vilket är bäst. Vad tycker ni? Är det nån som har erfarenheter av Sailfish?