Quote from Guest on 19 September 2011, 19:05Nedanstående skrev jag för ett antal år sedan.
Att lyckas i maror på annorlunda sätt.
Det är inte alla som gör sitt bästa genom att följa alla dessa så perfekta råd från experter.
Det verkar så lätt, bara man tränar på ett viss sätt, vilar vissa dagar,
Nedanstående skrev jag för ett antal år sedan.
Att lyckas i maror på annorlunda sätt.
Det är inte alla som gör sitt bästa genom att följa alla dessa så perfekta råd från experter.
Det verkar så lätt, bara man tränar på ett viss sätt, vilar vissa dagar,
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 19:15(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 19:49Hahaha...härligt K-G...ett jättefint inlägg å det tycker jag bara för att det ju passar in nästan exakt på kronan vad jag själv tycker.
Du börjar med att nämna att det nu handlar om oss vanliga människor med armar å ben å inga aliens eller superstjärnor s
Hahaha...härligt K-G...ett jättefint inlägg å det tycker jag bara för att det ju passar in nästan exakt på kronan vad jag själv tycker.
Du börjar med att nämna att det nu handlar om oss vanliga människor med armar å ben å inga aliens eller superstjärnor s
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 19:50underbar filosofi!
Jag som aldrig "persar" eller följer några träningsprogram utan mer följer "lustprincipen" = träna det som känns kul!, mig passar ditt upplägg bra 🙂
underbar filosofi!
Jag som aldrig "persar" eller följer några träningsprogram utan mer följer "lustprincipen" = träna det som känns kul!, mig passar ditt upplägg bra 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:11...och jag som trivs så bra med att sova länge...
...och jag som trivs så bra med att sova länge...
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:24"4. Prata under loppet är ett jättebra tips. Var social om du inte vill ha ett PB eller kommer att försöka vinna loppet. ...."
Det förklarar att jag slog PB på Broloppet, svårt att snacka med Danskar (H)
"4. Prata under loppet är ett jättebra tips. Var social om du inte vill ha ett PB eller kommer att försöka vinna loppet. ...."
Det förklarar att jag slog PB på Broloppet, svårt att snacka med Danskar (H)
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 06:54Men KG
Nu kommer du med expertråd men dem skall man ju strunta i.
Men KG
Nu kommer du med expertråd men dem skall man ju strunta i.
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 10:54Här är en dam som också verkar ha lyssnat på K-G Nyström:
http://www.active.com/running/articles/olympian-kara-goucher-top-running-tips.htm?cmp=17-4-1280&stop_mobi=yes
BILD:http://www.active.com/Assets/Running/kara-goucher.jpg
Här är en dam som också verkar ha lyssnat på K-G Nyström:
Quote from Jonny Persson on 21 September 2011, 10:57En mycket trevlig artikel. Tack, den hade jag missat! Keep it simple.
En mycket trevlig artikel. Tack, den hade jag missat! Keep it simple.
Quote from Tini Kjellin on 21 September 2011, 20:45Bra lättillgänglig artikel för oss som inte vill läsa långa vetenskapliga utlägg om hur man ska springa.
Bra lättillgänglig artikel för oss som inte vill läsa långa vetenskapliga utlägg om hur man ska springa.