Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonAtt simma som en kratta:-)
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Jag simmar som en kratta, eller kanske snarare en blyklump. Är det någon som har ett tips på någon i Göteborgstrakten som man skulle kunna ta någon lektion för? Och då menar jag från en extremt låg nivå. Någon som är intresserad?

Triathlon Väst har crawlskola varje höst - för din nivå. Håll utkik på http://www.triathlonvast.nu

Den brukar bli fulltecknad ganska snabbt...

...och Torbjörn lär vara instruktör... 😉

Det lovar gott. Önskar att det vore på Sveriges baksida istället (H)

Fniss där är han ju redan - inte som 08 på bystsidan ... och nässidan 😉

Ni är alltid välkomna till Göteborg och då kanske Torbjörn ställer upp och ger er ett eller annat simtips!

Simmar också som en kratta och tänkte gå en nybörjarkurs i Malmö. De verkar dock vara poppis och dessutom har tidigare medlemmar första tjing. Hoppas på plats, känns onödigt att lägga ner massa tid på att lära sig fel från början...
Är det nån skillnad på

Anders: Var och när i Malmö har de nybörjarkurser?

Jag är usel på att simma. Har nån egen simstil tror jag. Jag har tänkt börja simma i höst eftersom jag skulle vilja ge mig på ett triathlon nästa sommar. Men nu börjar jag fundera på om man borde gå nån simkurs också... Skulle va bra med lite kunskap och

Sara,

de frågorna kan jag tyvärr inte svara på, för hon jag snackade med visste inte riktigt. Antagligen vet hon mer sen när man kan anmäla sig om 3 veckor. Hon sa Lindängen eftersom Aqvakul är stängt men är inte det ett utomhusbad? Man kanske kunde ring