Quote from Jan Lundquist on 5 July 2008, 22:25Jag vill inte se så långt bak, heller långt fram. Men mina inställningar lever sitt eget liv. Ibland finns de kvar och ibland har de gått tillbaka till något som inte passar mig. Ibland tror jag att det kan vara om jag kikat på någon annans träning med an
Jag vill inte se så långt bak, heller långt fram. Men mina inställningar lever sitt eget liv. Ibland finns de kvar och ibland har de gått tillbaka till något som inte passar mig. Ibland tror jag att det kan vara om jag kikat på någon annans träning med an
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 22:57Och nu har den ändrat sig UTAN att jag tömt cachen/tagit bort cookisar 🙁
Och nu har den ändrat sig UTAN att jag tömt cachen/tagit bort cookisar 🙁
Quote from Camilla Höög on 5 July 2008, 23:56Jag testade lite och har hittat ett sätt som garanterat ändrar inställningen på min kalender.
Först kontrollerade jag att jag hade korrekt inställning ett par gånger. Sedan tittade jag på någon annans kalender och den blev med annan inställning utan att j
Jag testade lite och har hittat ett sätt som garanterat ändrar inställningen på min kalender.
Först kontrollerade jag att jag hade korrekt inställning ett par gånger. Sedan tittade jag på någon annans kalender och den blev med annan inställning utan att j
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 09:00Då får jag väl sluta att lägga "näsan i blöt" (#)
Tack för efterforskningarna, Anders!
Då får jag väl sluta att lägga "näsan i blöt" (#)
Tack för efterforskningarna, Anders!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:56Använder du Firefox kan det vara den som ställer till det?
Använder du Firefox kan det vara den som ställer till det?
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 15:11Jag använde IE förut och upplevde ändå samma sak.
Jag använde IE förut och upplevde ändå samma sak.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 16:12IE här.....
OCH det är inte bara då jag tittat i andras kalendrar som det ändras.
IE här.....
OCH det är inte bara då jag tittat i andras kalendrar som det ändras.
Quote from Funbeat user on 2 August 2008, 16:47Nä just det. Idag hade min kalender ändrats till 7 fram och 30 bak utan att jag tittat i nån annans kalender eller ändrat inställningarna.
Nä just det. Idag hade min kalender ändrats till 7 fram och 30 bak utan att jag tittat i nån annans kalender eller ändrat inställningarna.