Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonAustria Ironman 70.3
You need to log in to create posts and topics.

Jag väljer väl mellan denna och Lanzarote. I dagsläget lutar det åt Lanzarote...

Ok... Rimén och Stark skall köra Lanzarote, tror jag. Det ser för övrigt ut att bli ett rejält gäng från Tri Väst på 70.3 Austria...

Jag pratade med Eva idag och hon funderade på att testa någon 70.3:a nästa år så jag tipsade om Österrike och Schweiz. Vem vet, det kanske kan bli lite fart? 😉

Hej hej!

Jag och ett par kompisar har pratat lite grand om att vara med på denna tävling och det känns som att det är läge att anmäla sig riktigt snart... Känner mig dock så orutinerad när det gäller att åka utomlands och vara med på dylika lopp... (#)

Tanken är att åka bil ner, ja. Jag och Putte (och möjligtvis Magnus: han har inte bestämt något) tänker samåka. Jonas har rekommenderat ett ställe som de bodde på förra året: planen är att kolla med honom vad det heter och boka där, så att vi bor på samma

Är det platt i Österrike?

Överallt förutom i backarna.

Japp, jag ska med på simlägret så då kommer jag nog trakassera er med massa frågor kring detta! (ska försöka få tummen ur innan dess och få iväg en anmälan...) Det vore ju helt klart kul om vi alla bodde på samma ställe! 😀

...har för mig att Österrike ä

Nu menade jag förstås cykelbanan... (#)

Jag har för mig att Jonas sade att det var en längre backe men att han tyckte att det var tempocykelläge. Med andra ord borde banan vara ganska hyfsat platt till större delen.