Quote from Guest on 24 October 2013, 04:59Hej!
Jag är väldigt peppad på att börja komma ut och springa och har kollat upp lite nybörjarprogram för detta. Ska bli grymt skönt att börja träna igen!
Saken är den, att jag kommer att åka utomlands mellan januari-mars. Jag räknar inte med att kunna t
Hej!
Jag är väldigt peppad på att börja komma ut och springa och har kollat upp lite nybörjarprogram för detta. Ska bli grymt skönt att börja träna igen!
Saken är den, att jag kommer att åka utomlands mellan januari-mars. Jag räknar inte med att kunna t
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 05:09Fråga, Frida (fint namn förresten - min syster heter Frida): varför kan du inte träna när du är borta? Ta med dig skorna, några crap-ass kläder och kör? Om detta är en möjlighet föreslår jag detta veckoschema:
(dag 1) Fart. Spring den distans du normalt s
Fråga, Frida (fint namn förresten - min syster heter Frida): varför kan du inte träna när du är borta? Ta med dig skorna, några crap-ass kläder och kör? Om detta är en möjlighet föreslår jag detta veckoschema:
(dag 1) Fart. Spring den distans du normalt s
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 10:25Även om du inte har möjlighet att springa så kan du styrketräna eller köra yoga inomhus. Leta upp några bra program och memorera dem så är du reda att ta nya tag i löpningen när du kommer hem. Av egen erfarenhet vet jag att det går alldeles utmärkt att yo
Även om du inte har möjlighet att springa så kan du styrketräna eller köra yoga inomhus. Leta upp några bra program och memorera dem så är du reda att ta nya tag i löpningen när du kommer hem. Av egen erfarenhet vet jag att det går alldeles utmärkt att yo
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 22:02Tack för svar!
Anledningen till att jag inte tror att jag kommer kunna träna, Anders, är att jag kommer att befinna mig i en by i Asien där miljöerna inte känns optimala för att ge sig ut och springa pga djungelmiljö/giftiga djur/snårig vegetation. Och va
Tack för svar!
Anledningen till att jag inte tror att jag kommer kunna träna, Anders, är att jag kommer att befinna mig i en by i Asien där miljöerna inte känns optimala för att ge sig ut och springa pga djungelmiljö/giftiga djur/snårig vegetation. Och va
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 06:59Har aldrig varit så långt bort så vet inte om det går, men vandra/promenera? Inte samma sak som löpning, men inte jättelångt ifrån heller. Tänk 2-4 timmar i rask takt utan fikapauser.
Har aldrig varit så långt bort så vet inte om det går, men vandra/promenera? Inte samma sak som löpning, men inte jättelångt ifrån heller. Tänk 2-4 timmar i rask takt utan fikapauser.
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 18:00Magnus, ja jag tror definitivt att det funkar med promenader, det kan jag dessutom få med mina kursare på. Är ju ett plus att inte behöva ge sig ut helt ensam i en sådan miljö också...
Magnus, ja jag tror definitivt att det funkar med promenader, det kan jag dessutom få med mina kursare på. Är ju ett plus att inte behöva ge sig ut helt ensam i en sådan miljö också...