Quote from Guest on 17 March 2009, 11:39Är det bara jag som tycker "avregistrera konto" när man är inne och redigerar sin profil är läskigt nära "Spara inställningar"?
Jag tabbar mig oftast fram så det är inte så stort problem men vore det inte en bra idé att flytta den till högersidan iställe
Är det bara jag som tycker "avregistrera konto" när man är inne och redigerar sin profil är läskigt nära "Spara inställningar"?
Jag tabbar mig oftast fram så det är inte så stort problem men vore det inte en bra idé att flytta den till högersidan iställe
Quote from Jan Lundquist on 17 March 2009, 11:49Jag har också varit alldeles för nära knappen Avregistrera (#)
Jag har också varit alldeles för nära knappen Avregistrera (#)
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 11:51Jag blev lätt illamående nyss. Hade lite kasst underlag där jag hade musen nyss och pekaren liksom rörde sig åt fel håll, pulsen gick upp och jag fick hjärtat i halsgropen och började nästan panikandas.
Jag blev lätt illamående nyss. Hade lite kasst underlag där jag hade musen nyss och pekaren liksom rörde sig åt fel håll, pulsen gick upp och jag fick hjärtat i halsgropen och började nästan panikandas.
Quote from Jonas Täng on 17 March 2009, 12:00Det har jag inte tänkt på. Däremot har jag lyckats logga ut flera gånger i stället för att klicka på olästa diskussioner!
Det har jag inte tänkt på. Däremot har jag lyckats logga ut flera gånger i stället för att klicka på olästa diskussioner!
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 12:33Det händer inte så mycket om man trycker på länken. Prova vettja! 😀
Det händer inte så mycket om man trycker på länken. Prova vettja! 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 12:34Till och med jag vågade.
Till och med jag vågade.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 12:39Hjälp, jag blev avregistrerad!
Hjälp, jag blev avregistrerad!
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 12:43Hahahaha, sista inlägget var underbart kul!
Ambitiöst gjort
Hahahaha, sista inlägget var underbart kul!
Ambitiöst gjort
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:29Vågar inte.
Vågar inte.
Quote from Lars Mörrby on 17 March 2009, 15:13När man klickar på en kompis så ligger "lämna meddelande" och "ta bort från kompislistan" också alldeles för nära, även om det är lätt att lägga till folk igen. Här har jag tryckt snett...
När man klickar på en kompis så ligger "lämna meddelande" och "ta bort från kompislistan" också alldeles för nära, även om det är lätt att lägga till folk igen. Här har jag tryckt snett...