Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:33Det blev kanske liiiite fel där när du tog bort din fru från kompislistan? 😀
Det blev kanske liiiite fel där när du tog bort din fru från kompislistan? 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:41Är det vad som menas med "en handling som ser ut som en tanke"?
Är det vad som menas med "en handling som ser ut som en tanke"?
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 19:29Eller kanske tvärtom..hehe:D
Eller kanske tvärtom..hehe:D
Quote from Lars Mörrby on 18 March 2009, 09:53Ulrika,
jag reggade tidigare på Piggelino och då gick frugan in och kollade och klagade på att jag tränade för mycket, så jag började att bara regga på funbeat i stället. Argumentet att jag hade folk i min kompislista som tränade 2-3x mer bet inte.
Jag
Ulrika,
jag reggade tidigare på Piggelino och då gick frugan in och kollade och klagade på att jag tränade för mycket, så jag började att bara regga på funbeat i stället. Argumentet att jag hade folk i min kompislista som tränade 2-3x mer bet inte.
Jag
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 10:16Börje,
Aha, Funbeat - the safe house?
Börje,
Aha, Funbeat - the safe house?
Quote from Olof Robertson on 19 March 2009, 13:30Jag slinter ofta till logga ut som ligger precis ovanför antalet olästa diskussioner. Mycket irriterande då jag inte minns vad jag har för användarnamn/lösen alltid hehe. Är alltid automatiskt inloggad annars.
Så jag tycker logga ut kan vara lite längre
Jag slinter ofta till logga ut som ligger precis ovanför antalet olästa diskussioner. Mycket irriterande då jag inte minns vad jag har för användarnamn/lösen alltid hehe. Är alltid automatiskt inloggad annars.
Så jag tycker logga ut kan vara lite längre
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 21:01Börje..!...äntligen en som förstår..!?..hustrur skall inte få kolla vad man skriver å hur mycket man tränar etc...det leder bara till en massa trassel typ. Hon kan skriva det hon vill å träna så mycket å så litet hon vill å jag är nöjd då. (Men märkligt n
Börje..!...äntligen en som förstår..!?..hustrur skall inte få kolla vad man skriver å hur mycket man tränar etc...det leder bara till en massa trassel typ. Hon kan skriva det hon vill å träna så mycket å så litet hon vill å jag är nöjd då. (Men märkligt n