Quote from Guest on 25 July 2010, 23:06/Åsa
/Åsa
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:16Kan man verkligen gå/röra sig utan att aktivera den muskeln? Det låter helt orimligt i mina öron efter vad jag trots allt lärde mig av idrotten i skolan x_x
Om det trots allt nu är så att den aktiveras dåligt, får du kanske göra övningar som aktiverar de
Kan man verkligen gå/röra sig utan att aktivera den muskeln? Det låter helt orimligt i mina öron efter vad jag trots allt lärde mig av idrotten i skolan x_x
Om det trots allt nu är så att den aktiveras dåligt, får du kanske göra övningar som aktiverar de
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 00:32Knäböj tror jag också aktiverar (dock är väl Gluteus Maximus med rätt mycket så inte isolerar) och om man behöver mer press kan man hålla något i famnen med lite vikt (eller en skivstång på bröstet alt. hantlar i den positionen om man har)
Knäböj tror jag också aktiverar (dock är väl Gluteus Maximus med rätt mycket så inte isolerar) och om man behöver mer press kan man hålla något i famnen med lite vikt (eller en skivstång på bröstet alt. hantlar i den positionen om man har)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 08:31Spring mer i tid.
Vad man än är intresserad av så blir man bättre med övning.
Springer du tid och ej viss sträcka har du lättare att springa avslappnad.
Är man avslappnad reagerar kroppen lättare på ett positivt sätt.Ovanstående fick jag lära mig för
Spring mer i tid.
Vad man än är intresserad av så blir man bättre med övning.
Springer du tid och ej viss sträcka har du lättare att springa avslappnad.
Är man avslappnad reagerar kroppen lättare på ett positivt sätt.
Ovanstående fick jag lära mig för
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 09:00Hejhej,
tack för era svar!
🙂
Hejhej,
tack för era svar!
🙂