Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningAvstånd Garmin forerunner
You need to log in to create posts and topics.

Hur man gör? Använd huvet pöjk!

Nej det är omöjligt. Har provat ha den på huvudet och sedan sätta på sig mössan. Och att ha den i mössan och sedan försöka få på den på huvudet. Det går inte!

Nu kanske min mössa är i minsta laget. Fick den på Vansbro ...

Jag har tränat en del i sommar i havet med min FR305 i badmössan, det har fungerat riktigt bra faktiskt. Ett tips är att lära sig skillnaderna i ljud mellan start/stop och lap/split så minskar risken att man trycker fel.

Sätt på dig mössan och tryck in den under så att den hamnar på baksidan av huvudet.

Kanske lite vulgärt men börja med klockan på huvudet och "rulla" på badmössan likt en kondom...

Nu håller tråden på att spåra ur... 🙁

Enda sättet att få på mössan är att stoppa in båda händerna i mössan och spreta med fingrarna allt vad det går. Sedan trycka ut händer åt sidorna och stoppa in huvudet mellan händerna. Det måste bli rätt direkt, a

Nä, då brukar prästen bli sur!

(förlåt, jag har syndat)

Nu har tråden spårat ur! 🙂

Det skulle kanske funka om man tejpade fast klockan med silver/gaffa(?) tejp i mössan.
Eller på huvudet.

Kanske ska tillägga att det hjälper om man har långt hår uppsatt i hästsvans, då lägger man klockan ovanför tofsen bara innan man tar på sig badmössan 🙂

Haha! 😀
Mitt hår är 6mm.