Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 14:58jag kissa i min dräkt 9 av 10 ggr jag simma men aldrig mot slutat 😉
jag kissa i min dräkt 9 av 10 ggr jag simma men aldrig mot slutat 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:23Det finns dem som kissar i dräkten och så dem som ljuger om att de inte kissar i dräkten.
Det finns dem som kissar i dräkten och så dem som ljuger om att de inte kissar i dräkten.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 17:11Jimmy, många av dem simmar också i bassäng inomhus med dräkten och då ljuger alla?
Jimmy, många av dem simmar också i bassäng inomhus med dräkten och då ljuger alla?
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 00:26Mors
Som gammal dykare så är jag emot att kissa i dräkten.
Ha det
Jonas
Mors
Som gammal dykare så är jag emot att kissa i dräkten.
Ha det
Jonas
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 01:09I dyk skolan fick jag lära mig att kissa i dräkten när man passera 10m för att hålla kroppen värm
I dyk skolan fick jag lära mig att kissa i dräkten när man passera 10m för att hålla kroppen värm
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 08:07OMG
OMG
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 10:36Att dyka utan att kissa i dräkten är svårt, det blir turbo på urinproduktionen när man går ner och trycket ökar, samma sak när man blir kall om händer och fötter och kärlen drar ihop sig..
Att dyka utan att kissa i dräkten är svårt, det blir turbo på urinproduktionen när man går ner och trycket ökar, samma sak när man blir kall om händer och fötter och kärlen drar ihop sig..
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 20:10Jag kan inget om dykning men ni som kissa & dyker : - inte i en torrdräkt väl?
Jag kan inget om dykning men ni som kissa & dyker : - inte i en torrdräkt väl?
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 17:34Klart det går att kissa i torrdräkt men resultatet blir rejält äckligt 😉
Har dock inte testat själv irl
Klart det går att kissa i torrdräkt men resultatet blir rejält äckligt 😉
Har dock inte testat själv irl