Quote from Guest on 8 December 2010, 19:45Ja visst känns det väl så när man vaknar upp mitt i natten å inte kan svälja....å så kommer hostan å därefter tempen...herre je...Nästan + 37,0 grad C. Sen under dagen så har i alla fall jag haft det lite lindrigare...streakat någon kilometer å fixat mate
Ja visst känns det väl så när man vaknar upp mitt i natten å inte kan svälja....å så kommer hostan å därefter tempen...herre je...Nästan + 37,0 grad C. Sen under dagen så har i alla fall jag haft det lite lindrigare...streakat någon kilometer å fixat mate
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 19:55Har varit dålig i drygt en månad nu, huvudvärk sedan förra tisdagen, rejält snorig, hostig och dan. Tidivis ont i bilhålorna och lock för öronen, till och med konstigt värk i några tänder. Halsont til och från. Blir yr av att gå och handla. (Tyvärr) inte
Har varit dålig i drygt en månad nu, huvudvärk sedan förra tisdagen, rejält snorig, hostig och dan. Tidivis ont i bilhålorna och lock för öronen, till och med konstigt värk i några tänder. Halsont til och från. Blir yr av att gå och handla. (Tyvärr) inte
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 20:00varit lite små förklyd ( hoppat over simning då) tagit Echinagard, mycket blåbärssoppa & andra hemgjorda soppor.
Klär mig väldigt varm & sover en del.
Än så länge klarat av att hålla mig till mara prrgrammet men det känns som en förklyning ligger "latent
varit lite små förklyd ( hoppat over simning då) tagit Echinagard, mycket blåbärssoppa & andra hemgjorda soppor.
Klär mig väldigt varm & sover en del.
Än så länge klarat av att hålla mig till mara prrgrammet men det känns som en förklyning ligger "latent
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:34Otroligt nog har jag inte varit det minsta förkyld sen tidigt i våras. Trots att kollegorna snörvlar och hostar runt mig, och trots att jag möter många förkylda på mycket nära håll i arbetet! Jag är själv jätteförvånad!
Otroligt nog har jag inte varit det minsta förkyld sen tidigt i våras. Trots att kollegorna snörvlar och hostar runt mig, och trots att jag möter många förkylda på mycket nära håll i arbetet! Jag är själv jätteförvånad!
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 10:52Krya på dig!
Får man gå-streaka så gör det om du orkar 🙂
Krya på dig!
Får man gå-streaka så gör det om du orkar 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 11:19Kjelle-Belle, jag trodde du var gammal nog att redan veta vad som är den bästa medicinen.. 😉
BILD:http://rocc.blogg.se/images/2010/gammeldansk2_76979907.jpg
Dosera ordentligt innan så reder du nog ut din streak, även om den inte blir spikrak.. Höhöhö 😀
Kjelle-Belle, jag trodde du var gammal nog att redan veta vad som är den bästa medicinen.. 😉
BILD:http://rocc.blogg.se/images/2010/gammeldansk2_76979907.jpg
Dosera ordentligt innan så reder du nog ut din streak, även om den inte blir spikrak.. Höhöhö 😀
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 11:33Stackars Kjelle :`( Krya på dej 😉
Stackars Kjelle :`( Krya på dej 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:22Jag har drabbats av förkylning efter besök hos barnfamilj förra veckan. Hostar och snorar, sover halvsittande och är hemma från jobbet 😉
Alla sjuklingar får krya på oss (t+)
Jag har drabbats av förkylning efter besök hos barnfamilj förra veckan. Hostar och snorar, sover halvsittande och är hemma från jobbet 😉
Alla sjuklingar får krya på oss (t+)
Quote from Susan Hartley on 9 December 2010, 12:25Krya på dig! 🙂
Jag är inne på min elfte dag. Jag tror att svinflunsan har avlösts av fågelflunsan. Eller om det kanske är SARS, för andningen är lite jobbig ... Jag kan inte komma på några positiva saker med att vara sjuk faktiskt. (#)
Krya på dig! 🙂
Jag är inne på min elfte dag. Jag tror att svinflunsan har avlösts av fågelflunsan. Eller om det kanske är SARS, för andningen är lite jobbig ... Jag kan inte komma på några positiva saker med att vara sjuk faktiskt. (#)
Quote from Elias Engqvist on 9 December 2010, 12:30Det enda positiva jag vet med en sån förkylning är att jag brukar köpa extra god, mycket, dyr och nyttig mat och även lite onyttig god mat...jag tror att det är bra. Sen är det ju tråkigt att då man verkligen behöver sova så är det så svårt iom hosta och
Det enda positiva jag vet med en sån förkylning är att jag brukar köpa extra god, mycket, dyr och nyttig mat och även lite onyttig god mat...jag tror att det är bra. Sen är det ju tråkigt att då man verkligen behöver sova så är det så svårt iom hosta och