Quote from Funbeat user on 1 October 2014, 09:49Karpaltunnelsyndrom brukar främst ge domningar i de tre mellersta fingrarna men vid större ansträngningar kan hela handen domna. Jag opererade ena handen för för 17-18 år sedan, körde motocross och bland crossåkare är det rätt vanligt. Men då var det rätt
Karpaltunnelsyndrom brukar främst ge domningar i de tre mellersta fingrarna men vid större ansträngningar kan hela handen domna. Jag opererade ena handen för för 17-18 år sedan, körde motocross och bland crossåkare är det rätt vanligt. Men då var det rätt
Quote from Funbeat user on 1 October 2014, 10:01Tack, tack Stefan. Skrev inte detta för snyft snyft synd om mig, utan för att dela med mig av erfarenhet. Efter alla krascher på mina hojar är jag van att operera defekter. Är det inte nyckelbenet på ena sidan så är det knäna, käken/tänderna eller nu hand
Tack, tack Stefan. Skrev inte detta för snyft snyft synd om mig, utan för att dela med mig av erfarenhet. Efter alla krascher på mina hojar är jag van att operera defekter. Är det inte nyckelbenet på ena sidan så är det knäna, käken/tänderna eller nu hand
Quote from Funbeat user on 1 October 2014, 18:00Jag har också svårt att förstå att man ska kunna ta bort händerna från styret med samma sittställning... Kan det vara en myt - eller en pedagogisk omskrivning för att avlasta händer genom att använda bålstyrkan; ungefär som i bilkörning tänka att man har
Jag har också svårt att förstå att man ska kunna ta bort händerna från styret med samma sittställning... Kan det vara en myt - eller en pedagogisk omskrivning för att avlasta händer genom att använda bålstyrkan; ungefär som i bilkörning tänka att man har
Quote from Funbeat user on 2 October 2014, 09:00Testade att släppa styret idag på jobbpendlingen, det går alldeles utmärkt om du spänner precis hela bålen. En lite högre sittställning blir det nog, jag ligger inte med näsan vid styret men sitter långt ifrån rakt upp. Men spände magen väldigt mycket. oc
Testade att släppa styret idag på jobbpendlingen, det går alldeles utmärkt om du spänner precis hela bålen. En lite högre sittställning blir det nog, jag ligger inte med näsan vid styret men sitter långt ifrån rakt upp. Men spände magen väldigt mycket. oc
Quote from Lena O on 8 October 2014, 10:49lägg upp en filmklipp på hur du cyklar om du vill få ett svar som kanske kan ge något.
lägg upp en filmklipp på hur du cyklar om du vill få ett svar som kanske kan ge något.